Bij de Bighorn 100 afgelopen zomer zag ik minstens 6 TS hoeddragers aan de startlijn. Ik voelde meteen een connectie met iedereen en raakte opgewonden bij het idee dat we elkaar zouden ontmoeten en allemaal beste trailvrienden zouden zijn die samen de volgende slopende 100 mijl afleggen. Ik ontmoette de eerste ongeveer acht mijl binnen. Het bleek mijn vriend, Kim te zijn. Omdat we elkaar al een beetje kenden van Instagram, was die introductie niet zo willekeurig
Nike Air Max Zero Homme of potentieel vreemd, maar echt heel goed. We werkten samen een slopende eerste klim uit en zagen elkaar vaak door die eerste zware kilometers.
Ik hou van je site en berichten en concept. Ik was aan het rennen in Fruita en zag een vrouw met een Trail Sisters-buff en het gaf me een connectie en een kans om met iemand nieuw te praten. - Laurie Nakauchi
Het EHBO-station was ongeveer 14,5 mijl. Ik pakte mijn drop bag en stopte hem toevallig op een tafel naast een ander meisje met een TS-hoed. Als iemand zich de omstandigheden van die race voor mij herinnert, was het niet erg prettig. Ik had op dat moment veel pijn en was gewoon blij om te pauzeren, mijn spullen uit mijn tas te pakken en door te gaan. Ik pakte mijn drop bag uit en keek op naar de onwetende zustervriend, wees naar haar hoed en zei iets als: “Hé, Trail Sisters. Koel. Ik volg ze ook. ”Oké, ik weet het, saaie intro,
Nike Air Max 90 Hombre maar dat is echt alles wat ik op dat moment kon verzinnen. Ze keek me sceptisch aan en knikte alleen maar met haar hoofd en bleef haar spullen ook bij elkaar houden. Ahhh, ik schaamde me zo, hoewel het best grappig was (we hebben elkaar later ontmoet op het post-race feest en het was een stuk beter).
Zeker, ik ben niet de enige persoon die ooit in deze positie is geweest. Een andere vriend van mij vertelde me een verhaal over hoe ze haar kinderen laatst van school naar huis reed. Ze was behoorlijk dicht bij huis toen ze een auto passeerde en zag dat de bestuurder een Trail Sisters-hoed droeg en bij een stopbord stond te wachten. De auto draaide de andere kant op en mijn vriend draaide eigenlijk bijna een bocht om te proberen te zien wie er op het deksel zat.
De beweging of het volgen van Trail Sisters is zo gestaag gegroeid dat je deze TS hoeddragers bijna overal kunt vinden. We hebben zussen in Kauai en overal daartussenin.
Nike Air Vapormax DamenDus wat IS echt de beste manier om verbinding te maken met een Trail Sister-hoedendrager? Ik denk niet dat er iets is gepost met betrekking tot high five's of handshakes van een zusterschap. En als jij degene bent die de TS-uitrusting NIET draagt, zou het leuk zijn om te weten dat de Trail Sister waaraan je jezelf wilt voorstellen ook klaar zou zijn voor naderende introducties, omdat dergelijke TS-kleding dat soort binding vereist !
Aan de voorkant van de moeder had ze vrijdag haar eerste ronde chemo en het ging echt goed, hoewel ze nu zeker een aantal bijwerkingen heeft. Maar het zet een stap in de richting van het verslaan van dit ding. Oh, en we kregen de keuze uit twee verschillende behandelkamers voor haar. Het is duidelijk dat ik die voor ons heb gepakt met dit prachtige uitzicht, dat hopelijk een beetje ontspannend voor haar was.
De avond daarvoor had ik mijn werkvakantiefeest. Jordan en ik besloten dat het leuk zou zijn om 's ochtends blowouts te krijgen, dus gingen we' s ochtends voor het werk naar RPZL. Ze waren
Nike Air Pegasus 83 Womens een half uur te laat om me mee te nemen, dus ze hebben mijn klap gekregen, wat echt heel leuk was. Ik had een Rent the Runway-jurk besteld die gewoon niet bij me paste, dus ik eindigde dit oude Madewell-nummer dat gewoon blijft werken.
Na de brunch moest ik nog wat kerstinkopen doen en liep ik naar de kerstmarkt van Union Square. Ik heb een paar schattige kleine dingen gevonden, maar was eigenlijk meer teleurgesteld (jaded?) Dan in de
Adidas Zx 750 Mujer afgelopen jaren. Oh, maar niet door het uitzicht toen ik naar Burlington ging ...
Ik moet zeggen ... retailers belonen echt de last-minute shoppers zoals ik. Gisteravond had ik een epische Amazon Prime + Wine-sessie (sorry ouders voor de dozen die naar het huis komen ...), en vandaag heb ik dit sweatshirt en dit feestelijke flanel gescoord voor zoiets als $ 13 per stuk tijdens het kerstinkopen. Een voor mij ... een voor jou.