De houding ten opzichte van het kopen van trouwjurken verandert snel. Zelfs vóór de pandemie waren veel bruiden op weg naar een modernere en duurzamere aanpak - ofwel kozen ze casual jurken die ze weer zouden kunnen dragen ofwel kozen ze voor meer betaalbare alternatieven, in plaats van duizenden uit te geven aan een jurk die ze maar één keer zouden dragen. . En met het jaar
Abiti da sera dat we hebben gehad, zijn deze veranderingen alleen maar versneld. De pandemie heeft momenteel geresulteerd in kleinere bruiloften, maar in bredere zin heeft het bruiden ook aangemoedigd om hun trouwjurken online en via virtuele afspraken te vinden.
"Ik denk dat het eerlijk is om te zeggen dat de pandemie de manier heeft veranderd waarop mensen winkelen, investeren in bepaalde aspecten van hun bruiloft en navigeren op de planning," vertelde huwelijksontwerper Danielle Frankel ons.
Voor velen hebben deze veranderingen bruiden aangemoedigd om te kiezen voor meer betaalbare alternatieven als het gaat om het kiezen van een trouwjurk. Als u de kosten laag wilt houden, zijn er meer opties dan ooit; de hoofdstraat is de afgelopen jaren verhuisd naar de trouwmarkt, terwijl er tal van prachtige bruidswaardige designerjurken zijn die onder het prijskaartje van £ 1.000 vallen. Het is ook
Ballkleider Kurz handig om de verkoop- en trunkshows te bekijken voor betaalbare jurken die meestal veel meer kosten.
Dus, van H&M tot Jacquemus, Cecile Bahnsen en Self-Portrait, presenteren we 15 van de mooiste betaalbare trouwjurken om te overwegen voor je grote dag.
Misschien heb je een idee (of een heel Pinterest-bord) van de soorten trouwjurken waarin je je op je grote dag had voorgesteld.
In plaats van naar de winkels te rennen om ze allemaal te proberen, wacht je tot je weet welk type locatie je gaat boeken en welke stijl je wilt trouwen. Je ideale trouwjurk kan veranderen - misschien wil je die elegante baljurk met een sleep van 1,8 meter niet als je hebt besloten tot een eenvoudige bruiloft in het stadhuis.
Koop je jurk online
Nu moet je zeker jurken in het echt passen om er zeker van te zijn dat je een trouwjurkstijl in gedachten hebt. Maar als je dat eenmaal hebt gedaan en je bent klaar
Balkl?nningar Karlstad om te kopen, ga dan online zoeken.
Dit kan riskant zijn omdat je geen online jurken kunt passen, maar je kunt wel serieuze deals scoren. Ik heb de mijne voor $ 100. Het beste is dat ik mijn eigen maten kon invoeren, zodat het bij mijn lichaamstype paste zodra ik het uit de doos haalde.
Dit is het tweede artikel van onze driedelige serie waarin we kijken naar de beste plaatsen om een ??monster, zending of gebruikte trouwjurk in de staat Texas te kopen. Deze keer concentreren we ons op de top vijf plaatsen om een ??trouwjurk met korting te kopen in de regio Dallas / Fort Worth. Indrukwekkend genoeg hebben de meeste winkels die in dit artikel worden genoemd een geweldige online aanwezigheid. Hopelijk helpt dit artikel onze bruiden in Dallas / Fort Worth te weten waar ze edelstenen voor trouwjurken kunnen kopen tegen geweldige prijzen en met geweldige stijl. En als er opmerkelijke weglatingen of fouten zijn, laat het ons dan weten
Robes de Mariée Paris in de comments (voor wie op zoek is naar een trouwjurk met korting in San Antonio of Austin of de omgeving van Houston, bekijk de gelinkte artikelen).