Mijn leven is de laatste tijd niets anders dan een emotionele achtbaan en ik heb mijn tri zaterdag onmiddellijk be?indigd om erachter te komen dat mijn moeder weer in het ziekenhuis lag. Maar die dag moest ik een paar uur op een adrenaline en endorfine high rijden.
Maar voor dat…
Het was bijna twee jaar geleden dat ik een tri had gedaan en er is veel veranderd in die twee jaar, dus op een bepaald niveau verwelkomde ik het gebrek aan algemene pre-race freakout die altijd gebeurt. Bovendien was het Mal en de eerste tri van haar vriend, dus het was super leuk om de 'expert' voor hen te zijn. (Let op: ik ben geen tri-expert, ik heb er slechts een paar gedaan. Zoals ik ze heb verteld, betekent gewoon niet dat ik deze dingen heb gedaan,
Nike Air Presto Femme eigenlijk niet dat ik weet wat ik doe.)
Deze leek erg op de Iron Girl tri - bay zwem, korte fiets (11 mijl), 5K, boem.
Dus toen we het hotel verlieten ... was het ongeveer 50 graden. Ik heb de hele week de watertemperatuur gecontroleerd en ik bleef 59 graden zien. WTF ?! WAT BEN IK AAN HET DOEN?
Ik herinner me duidelijk de eerste keer dat ik aan een run-fish-run (RFR) begon, het was volledig intu?tief. Ik had net de fijne kunst geleerd om niet achterover te leunen en de kustlijn te navigeren om de
Nike Air Max 95 Womens loerende forel van mijn aanwezigheid niet te waarschuwen. In de Methow en Okanogan waar ik woon, bevinden de meest verkozen wateren voor tenkara zich diep in de vaak verbrande wildernis, meestal alleen toegankelijk voor de meest volhardende backpacker tijdens een verblijf van meerdere nachten. Op een verschrikkelijk warme dag in juli 2015 realiseerde ik me dat ik naar mijn favoriete alpenmeer kon rennen, naar hartelust vissen en naar buiten rennen onder de dekking van het koele avondduister in de ruimte van een lange middag. Ik bond mijn Iwana vast aan mijn rugzak naast een paar landj?gers en mijn dagboek, reed toen te snel naar de trailhead en begon.
Je zult nat waden, blootsvoets in het water staan, dus korte broeken of een hardlooprok werken het beste wat kleding betreft. Omdat je tijd vrij stil in het koude water zult
Nike Air Vapormax Hombre doorbrengen, zou het geen kwaad om een ??jas of een handdoek in te pakken. Een hoed met zwart aan de onderkant van de rand en gepolariseerde zonnebril helpt je in stil water te kijken om vissen te vinden. De meeste hardlooprugzakken zullen de nieuwe Hane (uitgesproken als "Ha-nay") -stok uit Tenkara USA kunnen dragen, mijn favoriet. Deze hengel is ontworpen om ultralicht te zijn, veelzijdig voor een scala aan verschillende soorten water en er is geen ratelend geluid als je ermee rent. Pak een paar vliegen (weerhaakloze Ishigaki Kibaris zijn mijn huidige go-to) in een lege filmbus, je lijn, wat extra tippet in een gewicht dat geschikt is voor je hengel (dit varieert sterk en is belangrijk voor de integriteit van je hengel), en als u van plan bent om vis, een zakmes en een plastic zak te bewaren. Vooral als dit je eerste poging tot
Nike Air Max 270 Womens RFR is, pak dan het dubbele van de snacks die je anders op dezelfde afstand zou nemen.
In zijn puurste vorm gebeurt het vissen op tenkara op strakke beekjes, denk aan: subalpine swiftwater. Het is misschien moeilijk te geloven dat elke vis ladders van graniet het hoge land in kan reizen, maar kijk verbaasd toe hoe koperen forel zich stroomopwaarts stroomt. Voor beginners bieden bergmeren een prachtige plek om slingervliegen te oefenen. Wanneer u water kiest, is dit een goed moment om de visserijvoorschriften in dat specifieke gebied te onderzoeken. Houd er rekening mee dat de voorschriften van het ene naar het andere meer kunnen vari?ren, en dat dit zelfs het soort vlieg kan zijn dat u mag gebruiken. Huur bij twijfel een gerenommeerde gids. Alpine water, stil of snel, is vaak moeilijk toegankelijk en verlaten. Zorg ervoor
Nike Air Pegasus 83 Mujer dat je op zoek bent naar een afgelegen en misschien wilde rit naar je meer of stroom naar keuze.