In plaats daarvan dacht ik dat ik moest genieten van dit gebrek aan talent en natuurlijke bekwaamheid. Ik ben geen freak van
Nike Air Presto Womens de natuur. En, eerlijk gezegd, is het waarschijnlijk goed voor ons om dingen te doen waar we niet bijzonder goed in zijn. Het leven is geen wedstrijd. Alleen maar omdat je zweet en jezelf inspant om iets te doen waar je van houdt, wil nog niet zeggen dat je er plotseling naar moet streven om alle anderen te verslaan. Natuurlijk ben ik net zo schuldig als iedereen die mijn GPS-horloge, Strava en dergelijke gebruikt. Ik probeer het me echter niet te laten raken. Het is vooral een handig hulpmiddel om mijn persoonlijke vooruitgang bij te houden en dat beetje extra te voelen dat we krijgen door het delen van wat we van plan zijn met vrienden.
Het is belangrijk hier een onderscheid te maken tussen
Nike Roshe Run Womens beter worden en ernaar streven de allerbeste te zijn (zoals niemand ooit was). Natuurlijk wil ik mijn snelheid, mijn kracht, mijn
Nike Cortez Dámské uithoudingsvermogen verbeteren. En ik hou van worstelen en mezelf uitdagen. Sufferfests zijn behoorlijk geweldig op hun eigen, geestverruimende manier. Maar meer dan het doen om iemand anders te verslaan, doe ik het om mezelf trots te maken op hoe ver ik ben gekomen. Ik wil verbeteren, binnen mijn bereik van gemiddeld vermogen, om geluk en vertrouwen te bereiken. Ik wil groeien. Ik ben een ex-couch-aardappel die al heel wat heeft gedaan. Maar ik wil nog verder gaan, gewoon om te weten dat mijn lichaam en ik inderdaad in staat zijn om naar plaatsen te gaan.
In die zin heb ik echt genoten van die kleine verbeteringen hier en daar. Als ik op de mountainbike zit, is elk klein technisch gedeelte een prestatie die een viering verdient. En ik geniet nog steeds van het gevoel van voldoening dat ik eindelijk een enkele dubbel-onder-touw heb
Nike Cortez Damen kunnen overslaan. Het was er maar één. Maar het was mijn allereerste. Ooit. En ik had het maanden geprobeerd.
Voor iemand die pas een paar jaar geleden van de bank is gestapt en die er niet is voor podia of records te breken, maar gewoon voor de lol - de pure sensatie en de vreugde van avontuur, het gevoel uit de comfortzone te stappen, de intrinsieke beloning van vooruitgang en in staat zijn om buiten de gebaande paden te verkennen -, elke kleine prestatie verdient (en zou moeten worden) gekoesterd. Het is tenslotte een verslag van je persoonlijke groei in het leven.
Ik had een rotsachtige relatie in 2016 met hardlopen, maar ik hoop op het beste in 2017. Het zal weer zuigen aan de slag gaan, maar ik weet dat het het op de lange termijn weer waard zal zijn.
En dus heb ik me aangemeld voor een paar races. Zoals ik al zei, mijn
Nike Internationalist Damen doel voor dit jaar is om dingen opzettelijk te doen, dus ik probeer dat in alles te brengen, inclusief zelfs mijn creditcard eruit halen (eruit trekken? Wie maken we een grapje? Het nummer wordt onthouden) om te tekenen klaar voor races.
Ik probeer niet verstrikt te raken in race-opwinding op sociale media en denk erover na of ik deze races echt wil doen.
Dit zijn degenen die tot nu toe HEEL JA zijn voor mij. Ik vind het leuk dat Dani een lopende racekalender op haar blog bijhoudt, dus dat kan ik het hele jaar door doen.
Een paar jaar geleden, hoewel ik ontdekte dat lange-afstands tris niet voor mij waren (ik begon met trainen voor een 70.3, alleen om te realiseren hoeveel lange ritten ook niet voor mij zijn), heb ik echt genoten van triatlons, en deze Franklin Lakes Tri is vooral leuk voor mij - in mijn woonplaats, lang genoeg
Nike Air Huarache Damen om me uitdagend te voelen, kort genoeg om me uitvoerbaar te voelen en om voor te trainen zonder er veel tijd aan te besteden.
Op het werk hebben we een cool nieuw partnerschap met Spartan - een programma dat is ontworpen om je voor te bereiden op een Spartan-race.
Dus ... nu denk ik serieus aan een Spartaanse SPRINT (geen van die lange zaken) bij Citi Field (ook geen van die zaken in de bergen). Waarom? Omdat het leuk klinkt, en het is iets dat me een beetje bang maakt en nieuw klinkt - en dat, mijn vrienden, is leuk. Onze gebruikers pushen zichzelf om dingen te doen die ze nooit voor mogelijk hadden gehouden, en dit is een van mijn ik-nooit-gedacht-ik-zou-het-kunnen-items. Als ik het doe, zullen we waarschijnlijk een werkteam doen, dus het zal allemaal voor funnies zijn. (Weet je, met enkele van de meest competitieve mensen
Nike Air Max 2017 Mujer die ik ken.)