View unanswered posts | View active topics It is currently Thu Jul 03, 2025 4:02 pm

Reply to topic  [ 1 post ] 
 rouge total ou fuchsia total 
Author Message
Crawford wijst erop dat sommige trouwjurken in twee delen bestaan, namelijk een rok en een top. Meestal zijn deze jurken veel minder omvangrijk en gemakkelijker aan te trekken. "Als je de kleur consistent houdt, kun je niet zien dat het om twee delen gaat. Vaak is de stof aan de onderkant van de jurk toch anders, ”zei ze.

Tijdens het zoeken naar je jurk kan er veel druk zijn van familieleden, bruidsmeisjes en bruidsadviseurs over wat ze moeten kiezen. "Laat een verkoper van een trouwwinkel je niet vertellen wat je moet dragen", waarschuwt Schwab. “Neem Bruidsjurken 2020 iemand mee die u vertrouwt, die u kent en eerlijk zal zijn. Laat niemand je iets overhalen waarvan je niet zeker bent. Net als bij elke andere mode-shop, koop het dan niet als je er niet van houdt. Het moet er goed uitzien, aanvoelen en geprijsd zijn. Ik vind dat simpel, elegant en klassiek er altijd goed uitziet. Het is tijdloos, precies zoals de bruid eruit hoort te zien. "

Silver is het daarmee eens. “Laat niemand je iets overhalen waar je je niet prettig bij voelt, zelfs niet als je van de jurk houdt. Als het niet kan worden aangepast om aan uw specifieke behoeften te voldoen, zult u op uw speciale dag niet uw zelfverzekerde en mooie zelf zijn. "

Uiteindelijk moet de bruid haar hartewens volgen, zegt Davids, en voegt eraan toe: 'Ik denk dat ze bijna alles kunnen (kiezen om te kopen), omdat we het kunnen aanpassen aan de bruid. We willen dat de bruid gelukkig is en het gevoel heeft dat ze de jurk van haar dromen heeft. Zolang ze uitkiest waar ze van houdt, kunnen we het aanpassen aan haar. "

Als de jurk echt de japon van je dromen is, 'raad ik je aan een plaatselijke naaister of ontwerper te bellen om te zien of ze de jurk kunnen aanpassen zoals jij dat wilt', zegt Silver. “Bijna alle trouwjurken moeten aangepast of besteld worden op jouw maat, en er volgen nog veel aanpassingen. Praat met de winkel en laat de naaister weten wat u nodig heeft en hoe de jurk het beste bij u past. "

Toen ik voor het eerst zei dat ik op zoek ging naar mijn trouwjurk, vond mijn moeder het iets te vroeg. Ze hoorde echter al snel van bruidsadviseurs en verschillende bruidschecklists dat een bruid haar zoektocht ongeveer een jaar voor de bruiloft zou moeten beginnen - indien mogelijk. Dit komt deels doordat het best een aantal maanden kan duren om een ??jurk te krijgen nadat je deze besteld hebt. In feite kocht ik bijna de eerste jurk die ik probeerde bij een plaatselijke bruidswinkel genaamd Fantasy Weddings by Anna Marie in Robbinsville, New Jersey en kreeg te horen dat het 6 tot 8 maanden zou duren voordat ik binnenkwam. Mijn moeder was absoluut een beetje verrast door dat. Bruiden moeten er ook rekening mee houden dat een naaister waarschijnlijk wijzigingen aan de jurk moet aanbrengen en dat kan nog een paar maanden duren.

Gelukkig vond ik tijdens een bezoek aan David’s Bridal om mijn bruidsmeisjes te helpen bij het vinden van hun jurk, de jurk van mijn dromen. Het blijkt dat het als gegoten zit en me een fractie van de prijs heeft gekost! Ik ben blij dat mijn moeder en mijn matron van eer erop hebben aangedrongen dat ik verder zoek na een bezoek aan de eerste winkel, ook al hielden we allemaal ook van de eerste jurk.

Ik heb ook geleerd dat de meeste jurken kunnen worden aangepast en verfraaid naar ieders wens. In mijn geval besloot ik de bandjes www.missydress.ch te verwijderen en een klein strass-accent aan de jurk toe te voegen. Na het omdoen van een paar broches en riemen van strass die er niet helemaal goed uitzagen, stelde Conley-Letts voor om in plaats daarvan een schoenclip met strass steentjes te proberen. Verrassend genoeg voegde het de perfecte touch toe waarnaar ik op zoek was, en ik was blij dat ik iets zei, omdat ik daardoor nog meer van de jurk ging houden. Ik waardeerde ook haar creativiteit om aan mijn verzoek te voldoen.

Afgezien daarvan raad ik bruiden ook aan om sluiers en wat accessoires bij elke jurk te passen, omdat het echt de hele look samenbrengt en een beter perspectief geeft. Ik was blij dat consultants van beide winkels dit voor me deden, omdat het er echt toe bijdroeg dat de jurken eruit springen.

Ik had ook het geluk dat mijn moeder en ere-matrone aan Prom Dresses mijn zijde stonden in beide winkels die ik bezocht. Bij David’s Bridal kreeg ik ook gezelschap van een bruidsmeisje en een van mijn bruidsmeisjes. Ik waardeerde hun suggesties, steun en hulp. Het maakte de dag echt veel aangenamer en leuker - zoals het hoort. Het personeel van beide winkels had echt niet aardiger kunnen zijn, waardoor ik me echt op mijn gemak voelde.

We zouden je kunnen vertellen dat je jurk nooit boven de knie mag komen of zo lang mag zijn dat je een sleep hebt (dat is het voorrecht van de bruid).
We kunnen er ook aan toevoegen dat de perfecte lengte van onder de knie tot de enkel gaat voor bruiloften overdag en aan wal kan gaan (maar niet meer) voor avondevenementen.
We kunnen je nog veel meer dingen vertellen, maar we onderstrepen liever dat de perfecte lengte voor je jurk precies degene is die je in staat Avondjurken Hasselt stelt om hem gracieus en veilig te dragen. Ongeacht de centimeters van je jurk, de keuze is altijd een persoonlijke aangelegenheid.
Er is een lengte die u strakker zult voelen. Luister ernaar. De rest wordt gedaan door de stof, door de snit en door de details van de jurk.

Sun Nov 22, 2020 8:55 pm
Reply to topic   [ 1 post ]