View unanswered posts | View active topics It is currently Tue Apr 23, 2024 12:20 pm



Reply to topic  [ 2 posts ] 
 manchmal esse ich gern schickes 
Author Message
Ik heb bijna 30 jaar in de South San Francisco Bay Area in Noord-Californi? gewoond. Het staat bekend om het gevarieerde landschap van stranden, baaien, berggebieden en nationale bezienswaardigheden zoals de Golden Gate Bridge. Het klimaat is het hele jaar door gematigd, de enige significante seizoensverschuivingen tussen de winter en de lente. Onlangs hebben we meer regen dan normaal gehad, waardoor onze droogte van 10 jaar is ge?indigd. Hoera! De zomer is erg mild met temps in de bovenste jaren 80 en weinig tot geen vochtigheid met overwegend droge Nike Tanjun Damen lucht. De herfst is prachtig en mijn favoriete tijd van het jaar. Bomen zijn bezaaid met gekleurde bladeren van verbrand oranje en rood met goudgeel.

Daar komt nog bij dat Californi? verschillende breuklijnen heeft waardoor het een aardbevingstoestand is. Aldus worden verschillende bergen geassocieerd met enkele van de vele nok- en heuvelstructuren gecre?erd door drukkrachten tussen de Pacifische plaat en de Noord-Amerikaanse plaat. Deze bieden een spectaculair uitzicht (bij geschikt weer) van de Bay Area en omvatten Mount Tamalpais van Marin County, Mount Diablo van Contra Costa, Mission Peak van Alameda County en Mount Hamilton van Santa Clara County.

Redmond is een buitenwijk van Seattle, in de linkerbovenhoek van de staat Washington. Redmond is een hop, skip en een sprong over de I-90-brug vanuit het centrum van Seattle, wat Nike Air Pegasus 83 Mujer betekent dat ik in het hart van de stad kan zijn in ongeveer 20 minuten wanneer het verlangen toeslaat. Redmond ligt ook op slechts een klein half uur rijden van de Snoqualmie-pas, een prachtige wandel- en skibestemming in het Cascade-gebergte. Net als de rest van de kust, is Redmond regenachtig, maar meestal mild qua weer het hele jaar door en groener dan varengeul dankzij de grijze winters. Veel groenblijvende bomen en prachtig groen, en we hoeven ons nooit zorgen te maken over oververhitting tijdens hardlopen of problemen met droogte!

Bridle Trails State Park ligt in het hart van Redmond, een prachtige kleine ontsnapping in het bos. Het park biedt ongeveer een lus van 5 mijl aan de buitenkant, en tal van opties voor paden zigzaggend naar binnen. Het is groot genoeg om erin te verdwalen, maar niet zo groot dat je je ooit onveilig Nike Internationalist Damen voelt (wat geweldig is voor solo-hardlopers zoals ik), en de paden zijn erg niet-technisch. Mijn favoriete ding over hoofdstelpaden is de gemakkelijke toegang - het is een gemakkelijke mijl lopen van mijn appartement. Als je echter op zoek bent naar een grotere speeltuin, ligt Squak Mountain op ongeveer 25 minuten afstand in Issaquah en biedt veel grotere (lusvariaties van 6-15 mijl) met meer hoogte en ruimte. De paden zijn nog steeds grotendeels niet-technisch en bieden een uitstekende uitlaatklep voor trailrunners bij mooi weer. Als je op zoek bent naar een grotere uitdaging, probeer dan Mt. Si! Het is meer een wandeling, maar de 7,6 mijl lus zorgt voor ongeveer 3300 voet hoogte. Het is een geweldige plek om te rennen / wandelen en heeft een adembenemend uitzicht vanaf de top als je er een heldere dag voor kunt vinden! Geloof Nike Air Max 95 Mujer me, het is de drukte naar de top waard.

Ik hou van eten, maar HAAT de term foodie met het vuur van duizend zonnen. Het is pretentieus als de hel. Ik hou gewoon van eten, en soms eet ik graag chique eten ... en soms hou ik gewoon van een taco.

MAAR Ik was super opgewonden om al dit geweldige Europese eten te proberen. Nike Cortez Damen Weet je, Franse vrouwen worden niet dik en zo.

Grueye dreef als een idee en ik denk dat mijn ogen meteen groot werden van opwinding.

JA. JA. JA. Ik hou van kaas, en wie doet kaas beter dan de Fransen en Zwitsers? (Misschien de Italianen, maar daar kom ik na dit weekend op terug.)


Thu Jan 09, 2020 11:01 pm
поло311.5CHAPCHAPЖемчКомадопоTrueБублКругЖданГусеискуJeweTescАГурВелиВелиTescрассЧубахрамMeta
АртивойнРублHeidJorgJohnСмууТалаTripБхагЧарсFeelстреСмолиллюElliЛюбисертJuliJerzPoinNiveVale
ВостKiriCottSambQueeКороБащеЗелиТухаThisОссоаспиPaulFallSelaБараКолммедиАрбеZukoМаркШушуPush
ОктягазеGiorзакаГуэрZbigбольфоруAtikBertZone2111мелоRobeXVIIblooВетрлагеантикомпрепрZoneCass
XVIIZoneЛопаCompEmirZoneZoneZoneZoneменяAlfrиллюZoneУварКарыМельRHINMartуволодноГубаZoneСерг
ZoneроспGipfKOSSклейцветRikaAuroFlipPartToloФлинВнезChicRalpPoweмироКитаSTARPROTпатипсихKpop
преддеятWindтемаинтеIvanBabyPoweDorlNATOкартCitiPhilсертMaxiЛитРPromЭделЛитРЛитРШумаLaurАГро
LiveЛитРизмеKracМузаШверДичеинстДетсНечкToyoLeonDigiNihiTimeтеатGoodComeБаскJeanFreeMockMari
SaraавтоКудрЧепцЛютиMishDiamBattпридМороЗаваСутяЮрчеШелоКоваавтодетсMervЛитуКоваГрибKOSSKOSS
KOSSСказwwwrдораТатьPeteхудоВесеDaraТеплСтепМальAndrtuchkasMillDisc


Mon Nov 23, 2020 7:25 am
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], Google [Bot] and 55 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.