View unanswered posts | View active topics It is currently Tue Jun 24, 2025 2:47 pm

Reply to topic  [ 1 post ] 
 plaatsvinden in het stadhuis 
Author Message
Als je meisjes de neiging hebben verschillende stijlen te rocken, overweeg dan om ze iets persoonlijkers te schenken en niet per se bedoeld om op je trouwdag te dragen. Afhankelijk van je budget hebben juweliers meestal geweldige opties voor bruidsmeisjes. Of ga naar de favoriete winkel van je vriend om sieraden Shoes te kopen. Denk aan Pandora als ze graag trendy willen zijn. Of als ze een liefhebber zijn van alles wat met vintage te maken heeft, is internet een geweldige bron. We hebben heel veel leuke antieke opties gevonden op Ruby Lane.

Iedereen houdt van een stijlvolle zonnebril! Modieuze monturen cadeau doen die je team tijdens je receptie en ceremonie kan dragen, is een geweldige manier om te laten zien hoe dankbaar je bent. Je dienstmeisjes kunnen hun ogen tegen de zon beschermen EN er glamour uitzien in bijpassende zonnebrillen.

Tienerliefjes Emily en Shane trouwden in de prachtige omgeving van het Gardameer en lieten de majestueuze omgeving het uiterlijk en het gevoel van hun grote dag bepalen.

Met een subtiel kleurenpalet van lila-y-grijstinten, natuurlijke groentinten en wittinten - deze prachtige Italiaans ge?nspireerde bruiloft Sexy Wedding Dresses is adembenemend!

Het kant van mijn trouwjurk had een klassiek Italiaans gevoel, terwijl de zeemeerminvorm echt vrouwelijk en elegant aanvoelde. Het was licht voor het zomerweer, maar had nog steeds veel drama met de lage rug en de lange trein van de kapel. De kristallen bandjes en knopen voegden het beetje sprankeling toe dat ik wilde.

Ik heb ook gekozen voor sandalen om met de buitenlocatie en het bootdek te werken! Ik kocht een mooi fluwelen paar van blush van Dorothy Perkins van alle plaatsen.

Als u van plan bent om uw fotograaf ter plaatse te hebben terwijl u en uw team zich klaarmaken voor uw grote dag, overweeg dan om bijpassende bloemenjassen voor uw bruidsmeisjes te kopen als bedankje. Neem contact op met uw plaatselijke bruidsboetiek om te zien of ze deze in huis hebben. Leuke gewaden zoals deze zijn nu erg trendy en Robes de Soirée Marseille zorgen voor leuke foto's van jou en je stam!

Een andere geweldige cadeau-optie voor je bruidsmeisjes zijn deze roze leren telefoonhoesjes. Personaliseer ze met een monogram zodat elke vriend weet dat je extra aandacht en liefde besteedt aan een bedankje. Dit is weer een geschenk dat je blijft geven en dat door je team zal worden gebruikt tot de volgende iPhone uitkomt!

Ik bezoek het Gardameer voor gezinsvakanties sinds ik twee jaar oud was, dus kozen we Magnifica Patria Palace, Salo, Itali? voor de ceremonie en La Torre di San Marco, Villa Fiordaliso, Gardone Riviera, voor de receptie. Het is ook de eerste vakantiebestemming waar Shane en ik samen verder gingen toen we 17 waren. We zijn al meerdere keren terug geweest en houden allebei van de omgeving. We hielden van het idee om met al onze gasten een plek te delen die zoveel Grote Maten Avondjurken voor ons betekent.

Huwelijksceremonies in Itali? moeten plaatsvinden in het stadhuis en we hebben besloten die in Salo te nemen, omdat we in de buurt van het meer blijven. Het was toevallig ook een prachtig oud gebouw, direct aan het meer.

Ik heb ze eigenlijk vóór mijn jurk! Ik was op zoek naar een zacht grijs en de lichte lila tint paste heel goed bij het wit en groen. Het Formal Dresses geplooide ontwerp is iets waar ik van hou en ze waren superlicht en vloeiend voor het warme weer.

Iedereen droeg zijn eigen gouden of zilveren sandalen. Super relaxed en perfect voor de buitenlocatie.

We huurden een boot om gasten op te halen uit een paar havens rond de baai. De bruidegom en bruidsjonkers reisden met hen mee naar de ceremonieplaats. Na de ceremonie hebben we allemaal de boot naar de ontvangstlocatie gebracht.

Het landschap van het Gardameer is echt het meest magisch en mooi als je het vanaf het water ervaart.

Tue Nov 24, 2020 8:47 pm
Reply to topic   [ 1 post ]