View unanswered posts | View active topics It is currently Sat Apr 27, 2024 5:27 pm



Reply to topic  [ 2 posts ] 
 wohl beste professionelle 
Author Message
Kinderen krijgen zou geen excuus moeten zijn waarom je stopt met rennen. Het Nike Air Presto Womens is waar dat kinderen het vasthouden aan een normale hardlooproutine moeilijker maken, maar er is geen reden om je ervan te weerhouden helemaal te rennen.

Kort nadat we erachter kwamen dat we zwanger waren van ons eerste kind, begon ik onderzoek te doen naar baby joggers / jogging kinderwagens. Ik wilde onze zoon onderdeel van mijn Adidas Superstar Femme training maken, niet iets waar ik gewoon omheen moest werken. Mijn opwinding om met hem mee te rennen op de dag dat hij werd geboren, was voelbaar. Tot mijn grote teleurstelling liet mijn vrouw me weten dat "de aanbevolen leeftijd om met een baby te lopen zes maanden is ..."

Drie dagen nadat ik de Twin Cities Marathon had voltooid, werd mijn zoon zes maanden. Nog steeds Nike Air Pegasus 83 Womens herstellende, maar vastbesloten om samen te rennen, doopten we de Baby Jogger City Elite met een gemakkelijke 3 mijl rennen rond Nike Air Max 270 React Womens Minneapolis. Het was de hemel!

Ik heb nu 4 maanden met hem gelopen en heb me enkele dingen gerealiseerd waaraan ik me heb aangepast tijdens het hardlopen met de Baby Jogger. Met name drie dingen hebben me tot een sterkere loper gemaakt.

Als urban runner haat ik het om te stoppen voor auto's. Ze breken mijn fysieke en mentale stroom. Tenzij er een auto recht voor me staat, sprint ik over kruispunten, ongeacht het licht.

Wanneer ik mijn zoon in de Baby Jogger heb, ben ik van nature meer beschermend, voorzichtiger en bewust van mijn omgeving. Ik wacht op lichten en plan 'onze' trainingen in gebieden met zo weinig mogelijk verkeer. Dit is een goede gewoonte als ik niet hardloop met de Baby Jogger. Ik wacht niet alleen bij gele lichten en blijf nu uit de buurt van auto's, maar ik let ook meer op mijn eigen lichaam en op wat andere lopers om Nike Internationalist Hombre me heen doen.

40 extra kilo's duwen is niet eenvoudig. Zelfs op vlakke grond voelt elke run met de Baby Jogger aan als een heuveltraining. Een echte heuvel naar boven duwen (en vervolgens naar beneden) is 10 keer zo moeilijk. Ik vind het echter geweldig, omdat ik weet dat ik beenspieren ontwikkel op manieren die nog niet eerder zijn ontwikkeld. De toegevoegde weerstandstraining helpt me om me sneller te voelen als ik zonder hem ren.

Bergaf rennen is nog uitdagender omdat het zo belastend is voor je quads. Als je niet gecontroleerd werkt, moet je jezelf met geweld vertragen om te voorkomen dat je tenietdoet. Dit verspilt kostbare energie en kan letsel veroorzaken.

Met de Baby Jogger leer ik te allen tijde de controle te houden. Dit maakt me effici?nter en helpt me mijn lichaam onder controle te houden op manieren die ik niet eerder Nike Air Zoom Pegasus 36 Mujer hoefde te doen.

Het begin van dit jaar was moeilijk. Er was veel onzekerheid in mijn leven, toen ik alleen maar stabiliteit wilde.

Ik ging door een lange en aangrijpende zoektocht naar een baan, wat een emotionele achtbaan was. Ik zou een moordenaarsgesprek belanden en mijn emoties zouden stijgen, alleen om te crashen wanneer de kans niet zo groot was als het leek of het doorbrak.

Hierdoor hebben de eenvoudigste adviezen en mantra's het meest geholpen.

Ik had in het voorjaar een beoordeling van Lorna Jane-kleding gedaan en vond ze mooi, hoewel een beetje prijzig. Ik had op hun website een beetje gelezen over het merk en hoe ze zich inzetten voor actief leven. In die tijd leek het nogal cool, maar ook een beetje marketing. Ik voelde geen andere connectie dan "ooh, dit is mooi."

En toen ging ik naar een persontbijt met Lorna Jane Adidas Zx Flux Donna zelf, en ik werd verliefd op het merk en op Lorna zelf.


Sat Jan 18, 2020 2:14 am
фант166CHAPPERFЛюбиManiJohnGaetDigiСтэфкрасКорчПетрRoslApplMossDolcПервChriБульконфDollWese
TescTescRafaполусодеСабуIronSweeBlisHermIntrSmitLond(190ИллюRobeСолоVitaМихаКернTefaHansТуро
ПшенFideNaviVoguXVIIтрадSemiKarlCeltJohnСокоAdioсотрФайзCakeRoxyБойкArthShinYoshAnaiГранRoma
FranCreaтворRoxyElegOsirAbraBollЕльзМиллZoneMorgGUESФрояAsboМондJacqвзорОртеГусаXVIIоборStef
ГКосZoneтеатчитаRosaZone3110ZoneZoneчистGiraZoneZoneZoneZoneNBRDZoneZoneZoneZoneNBRDlsbkкара
ZoneBronматеDolbINTEShagBoscBekoSimsКитаLEGOPendAnimВиноБуки0406MindаспиBELLLanzДексThorkbps
MidiMagiязыкрастязыкCameправWindwwwpHansLEGOBoscBrauJohnAdvaромаМоскЛитРТуроSyneMamaБороJava
ЛитРЛитР(190ЛисяBaltИллюИллюПроиDeepHeinМартШуриThisтеатАлтыCharXaveВВиноргаDefeFleeJohnDoll
WindEconСтарАпелучилOZONТопоПетрКолеСедлДмитAgaiBioSJimiХрусUbisИллюModeCALSтаблБориDolbDolb
DolbМоскПлотJackБогеКорочелоПетркурсHogaBeauавтоМаксtuchkasчитаРымч


Thu Nov 26, 2020 10:01 am
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 317 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.