View unanswered posts | View active topics It is currently Sat Sep 13, 2025 6:03 am

Reply to topic  [ 1 post ] 
 buiten en pakten eiersandwiches 
Author Message
We liepen verder over het West Side Highway-pad, waar ik meestal ren, maar ik ren daar meestal niet met anderen. Ashley werd geraakt door een klootzak en we vertraagden ons tempo aanzienlijk omdat ze behoorlijk geschokt was, maar we hebben onze run gedaan! Ik liep wat met haar terug in de algemene richting van haar appartement (want als ik dat was, en ik was geraakt en een niet zo geweldige run had gehad, zou ik willen dat iemand hetzelfde deed!) En toen Ik heb nog twee mijl gelopen om de run af te ronden en eindigde in Chinatown.

Ik voelde me het grootste deel Nike Air Max Sequent 2 Femme van de run GEWELDIG. Het vroeg opstaan ??(5 uur!) Is rot, maar toen ik eenmaal aan de praat was, praatte ik het grootste deel van de weg met Nike Air Max Jewell Dames Ashley en Rebecca. Ondanks dat het snelheidsduivels waren, waren Meghann, Bo en Betsy ook geweldig in het wachten op ons bij lichten of op hoeken waar we mogelijk gescheiden zouden raken.
Nu ik 20 miler onder mijn riem heb, voel ik me veel meer klaar voor CHICAGO. Ik wilde al een marathon lopen sinds ik afgestudeerd was, maar ik had nooit gedacht dat ik het echt zou doen! Nu ben ik 35 dagen weg en ik ben gek. Ik ben echt blij dat ik mijn maagproblemen niet heb laten ontsporen door mijn lange runs. Ik heb door de week niet veel van mijn kortere runs gedaan omdat ik me niet goed voelde, maar ik ben nog steeds aan het rocken. De afgelopen twee lange runs waren geweldig vanwege het bedrijf, maar www.brucewillis.es ik denk ook omdat ik de avond ervoor meer zout heb gehad.
Toen ik terugkwam, waren Tina en Tamsin bij mijn appartement, en we gingen naar Nike Air Presto Donna buiten en pakten eiersandwiches (ja, sandwiches ...) en brachten ze terug naar mijn appartement. Ik at de mijne veel te snel om te fotograferen. We brachten een groot deel van de dag door met wandelen, stoppen bij de High Line, Chelsea Market en de Limelight Market, voordat ik hen op de hielen zette om naar huis te komen en mijn buik en benen te laten rusten.

Tina en ik hadden sushi op Chelsea Market, en ik zal ze wat later ontmoeten voor een lekker diner

Het Icebreaker MerinoLOFT Hyperia Light-jack biedt de veelzijdige warmte van merinowol, wat betekent dat het je warm kan houden, zelfs als het nat wordt. Hoewel de buitenkant van de jas is gemaakt van Pertex Quantum Air-nylon, dat zowel wind- als waterbestendig is. De kern van de jas indien aangesloten, terwijl de mouwen meer ontspannen zijn. Dit unieke ontwerp zorgt ervoor Nike Air Zoom Pegasus 34 Dames dat je je comfortabel voelt in de jas terwijl je volledige bewegingsvrijheid hebt met je armen. Deze versie heeft geen capuchon [hoewel er een Adidas Zx Flux Hombre capuchonoptie is], maar je zult merken dat de kraag perfect in staat is om je kin warm te houden wanneer deze volledig is geritst.

Thu Apr 16, 2020 1:58 am
Reply to topic   [ 1 post ]