View unanswered posts | View active topics It is currently Fri Aug 29, 2025 4:00 am

Reply to topic  [ 1 post ] 
 discussion de quelques semaines 
Author Message
In veel opzichten wordt mijn atletische carrière bepaald door een geluid: POP! 5 om precies te zijn. Niet altijd dezelfde POP, zoals de variatie in knetteren van takjes en bladeren, maar desalniettemin een voorbode. Een voorbode van een einde, van een begin, van een lange weg van blessure naar herstel. Er was de eerste ACL; de eerste meniscusscheur; de eerste MCL-traan; de tweede ACL-scheur; de tweede meniscus Nike Air Max 270 Uomo scheurt. Mijn linkerknie heeft een oneerlijk deel van deze lasten geboren (zoals in ALLE). Mijn rechterknie speelde de rol van gezonde donorbroer voor de 2e ACL-operatie, maar daarna stond hij onschuldig stil terwijl mijn linkerknie door de hel ging - zoveel hel dat ik besloot dat ik weg moest lopen van het voetbal. Het bleek dat hardlopen al tien jaar een fantastisch antwoord was.

Zonder blessures verwonderde ik me over de veerkracht van mijn linkerknie. Toen veranderde mijn hond praktisch uit het niets alles. Honden staan ??niet bekend om hun ruimtelijke intelligentie; en binnen de hondenwereld zou mijn liefde voor een lab LAAG scoren. Daarom is het niet helemaal verrassend dat hij mijn geplante linkerbeen niet zag als iets waar hij omheen moest gaan. Ik weet niet zeker of hij zelfs zijn rol in de schokgolf begreep waardoor ik op de grond viel. De pijn was scherp en ging gepaard Nike Internationalist Femme met de gevreesde POP! Toen de pijn in het begin afnam, kon mijn rationele geest terugkeren naar mijn schedel en me helpen beoordelen wat er was gebeurd. POP = slecht. Maar ik wist dat het niet die pop Adidas Zx 700 Damen was, dus misschien was het niet zo erg.

Oh, beter gezegd, een Hollaback Health Blogger! Herinner je je de discussie van een paar weken over wat gezonde blogs 'zouden moeten' zijn? Ik reageerde op Rachels gastpost op Nutritionista.
Sindsdien (dat is ook rond de tijd van mijn werkaanbieding), heb ik behoorlijk veel nagedacht over de toekomst van deze babyblog. Ik heb een aantal privé-idee?n die ik nog niet wil delen, maar ik ben zeker van plan deze altijd te verbeteren. (Terwijl ik nog steeds trouw ben aan mezelf en jullie allemaal.)
Dus toen ik Hollaback Health vond, was ik helemaal ge?ntrigeerd. Hollaback Health is een groep gezonde bloggers die in feite samenwerken om geweldig bloggen onder mede-gezonde bloggers aan te moedigen. Nike Air Max Dia Herren Ik zal daar af en toe berichten plaatsen over geweldig gezond bloggen en ik kijk er naar uit om veel Nike Air Max 95 Damen te leren van een aantal geweldige bloggers. Bekijk de website voor enkele andere geweldige gezonde bloggers.
Ik ga door met het plaatsen van foto's van wat ik eet en updates over mijn leven, maar ik ga ook experimenteren met verschillende soorten berichten en inhoud, waaronder - slikken - vloggen. (De kracht van video valt niet te ontkennen. Het schrijven van Rachel is absoluut geweldig, maar haar vlogs zijn OFF THE HOOK. En ja, ik heb een grote blog-crush op haar.)

Sun Apr 26, 2020 12:56 am
Reply to topic   [ 1 post ]