View unanswered posts | View active topics It is currently Sat Aug 16, 2025 7:47 pm

Reply to topic  [ 1 post ] 
 pour tonifier un peu 
Author Message
We houden allemaal om de een of andere reden van onze hardloopschoenen, maar de meeste van hen hebben de neiging om naar prestaties of stijl te zwaaien. Het vinden van een modieuze hardloopschoen die je leuk vindt, is gemakkelijk Adidas Zx 750 mens (meestal), maar het vinden van iets dat ook zal presteren tijdens lange runs en je constant comfort kan geven, kan veel moeilijker zijn. Hier zijn vier verschillende hardloopschoenen die zijn ontworpen met het oog op zowel stijl als prestaties.

Dit is een go-to hardloopschoen voor hardlopers die lichtgewicht stabiliteit willen op de weg, op het pad en zelfs op hardlopen. De Fresh Foam-zool van New Balance is ontworpen met het oog op gewicht en comfort, en biedt hardlopers bescherming die ze zeker zullen waarderen. Het eenvoudig ontworpen mesh is niet aanmatigend en hoewel het een licht sportieve afwerking heeft, is het een schoen die zowel voor hardlopen als als lifestyle-schoen kan worden gedragen. Het ijsblauw is de perfecte zomerkeuze, maar is ook verkrijgbaar in het zwart. Er zijn tal van andere modieuze opties om uit Nike Air Max 200 Damen te kiezen in de Fresh Foam-lijn van New Balance; Bekijk ze eens!

Afgelopen maart vloog ik halverwege de wereld naar Ethiopi?. Ik was nog nooit in Afrika geweest en eerlijk gezegd was ik onwetend over de strijd waarmee vrouwen en meisjes worden geconfronteerd in door mannen gedomineerde culturen zoals in Ethiopi?. Velen van ons weten dat Ethiopi? de thuisbasis is van enkele van de snelste afstandslopers ooit, waaronder Haile Gebrselassie, en neven Tirunesh Dibaba en Derartu Tulu, om er maar een paar te noemen.

Maar onder de beroemdheid van die wereld- en Olympische kampioenen staan ??de realiteiten waarmee vrouwen elke dag in Ethiopi? worden geconfronteerd, met of zonder hardlopen. Ik had de kans om met Girls Gotta Run Foundation (GGRF) te reizen om de meisjes te ontmoeten Asics Gel Quantum 360 Dámské en een toekomstrelais met hen en internationale hardlopers te plannen (dat zou jij kunnen zijn!)

Wat is Girls Gotta Run?
GGRF is de enige non-profitorganisatie in Ethiopi? die hardlopen gebruikt als een innovatieve aanpak om meisjes op school te houden - vaak het voorkomen van kindhuwelijken, terwijl het ook de moeders van meisjes een financi?le onafhankelijkheidscursus biedt. Als een gezin het zich niet kan veroorloven hun dochter op school te houden zodra ze haar tienerjaren heeft bereikt, zullen de meeste meisjes op 14-jarige leeftijd trouwen en kinderen krijgen op hun 15e. De meisjes raken ge?soleerd van hun leeftijdsgenoten en maken hun school niet af.

Het beursprogramma ($ 600 / jaar gedurende drie jaar) biedt: een volledige beurs voor school, gezondheidszorg voor studenten en hun moeders, dagelijkse lunches gemaakt door Adidas Yeezy Boost 350 Mens de moeders die deelnemen aan de ondernemerschapsles van de moeder en deelname aan het Bekoji Running Team (inclusief hardloopschoenen, kleding, training en wedstrijdondersteuning).

De 14-jarige Desta Diriba en de ontvanger van een beurs spraken met ons over wat het programma haar heeft geleerd over empowerment van vrouwen (vertaald uit het Amhaars naar het Engels):

Weet je, als vrouw zijn er verschillende uitdagingen als vrouw. Maar vrouwen zijn niet minder dan wie dan ook. We moeten onze uitdagingen kunnen overwinnen en kunnen rennen. Als God het wil, is mijn plan om hard te werken en te rennen en mijn land trots te maken. Ik wil ook uitblinken op school. Ik wil beide tegelijk doen.

Sommigen van u hebben uw doelen bereikt, sommigen van u niet! Het lijkt erop dat de meesten van jullie niet wisten waar je tekortschoot en hoe Nike Air Max 1 Pánské je kunt verbeteren. Als je dat niet doet, kun je me dat vragen of een e-mail sturen.
ME:
Ik heb jullie allemaal laten weten hoe ik de doelen van mijn eerste week heb behaald, maar niet wat mijn doelen voor volgende week zijn.
Gewichtsverlies: Mijn doel, tegen de volgende Weigh-In Wednesday, is dat mijn gewicht is gestabiliseerd. Dit zal ik dit weekend doen met minder alcohol, op mijn eigen advies. Ik hoop twee pond lager te zijn dan waar ik gisteren was, wat me een klein pond boven mijn streefgewicht brengt. Ik wil eigenlijk nog een paar kilo afvallen om er een beetje bij te horen, maar ik beschouw die bonusponden, omdat ze geen deel uitmaakten van mijn oorspronkelijke doel van 50.
Fitness: ik denk dat ik genoeg rust heb gehad vanaf mijn eerste helft om te beginnen met trainen voor mijn tweede. (Die eindigt op ongeveer een halve Adidas Eqt Support Adv Femme mijl afstand van mijn appartement. Lower Manhattan FTW! Voor een keer!) Dus, ik ben van plan morgen een lange adem te halen en dinsdag een herstelrun te doen. Ik doe regelmatig cardio op maandag en ik neem vandaag een rustdag.
Voeding: Om zo schoon mogelijk te blijven eten en mijn alcoholgebruik te beperken. (Dat was gisteravond een beetje mislukt, maar ik werk er vanavond en de rest van de week aan.)
Gezond denken: om te onthouden dat ik een lange weg heb afgelegd (baby) en om trots te zijn op de vooruitgang die ik heb gemaakt en me niet te concentreren op de resterende onvolkomenheden op mijn lichaam.

Wed May 06, 2020 12:40 am
Reply to topic   [ 1 post ]