View unanswered posts | View active topics It is currently Sun Jul 20, 2025 5:31 pm

Reply to topic  [ 1 post ] 
 ripida che ho dovuto mettermi 
Author Message
Ik werd wakker en sliep 12 uur met succes. Ik maakte me zorgen omdat ik de dag ervoor in IJsland aankwam en jetlag altijd problemen veroorzaakt. Ik pakte snel mijn tas (laatste aanpassingen) en at mijn havermout in het hostel waar ik logeerde. Adidas Zx 750 Mujer Reykjavik City Hostel was absoluut geweldig! Ze waren vriendelijk, hoffelijk en super perfect om naar Landmannalaugar te komen (waar het begin van mijn run begon).

06.30 uur: ik wachtte buiten op mijn shuttle. Mijn zenuwen verdwenen 's nachts. Ik wist dat ik dit avontuur kon doen. Het zou niet gemakkelijk zijn, maar makkelijk is niet mijn probleem.

6.40 uur: ik stapte in de shuttlebus naar het begin van de run. Deze busreis duurde ruim 4 uur maar de bus was zeer comfortabel (ik had de hele achterste rij voor mezelf). Ik kon in en uit slaap slapen.

9:00 uur: We stopten 20 minuten bij een bakkerij. Ik kon een IJslands broodgebak, sinaasappelsap en een Skyr (IJslandse eiwitrijke yoghurt) pakken. Ik at het brood en dronk het sinaasappelsap te snel. Daarna voelde ik me de rest van de rit misselijk.

12:00 uur: We kwamen eindelijk Nike Air Max Command Herren aan in Landmannalaugar, we waren een uur te laat. Ik rende snel de bus uit, ging naar het toilet en was op weg. (Na de verplichte startfoto's).

De eerste 3 mijl of zo waren fantastisch, gevuld met kleurrijke bergen, weidse uitzichten en veel thermische activiteit. Het was allemaal bergopwaarts, wat ideaal was voor mij. Ik vind het leuk om de berg op te gaan als ik de meeste energie heb. Het regende lichtjes en winderig, maar niets dat ik niet aankon.

De Crep Protect-reinigingskit is 'als een volledige spa-dag voor je kick', zegt Crep.

De kit wordt geleverd met The Cure-oplossing, een schoonmaakborstel gemaakt van kort varkenshaar en een microvezeldoek.

Vrees de varkenshaarborstel niet, want de borstelharen zijn zacht genoeg om zelfs de meer delicate materialen schoon te maken. Wanneer de oplossing en de borstel samen worden gebruikt, kun je diep gaan en je trappen echt goed schoonmaken, wetende dat de materialen in orde zullen zijn.

"Dit is de tedere liefde en zorg die je je schoenen af ??en toe kunt geven om ze weer de frisse, frisse uitstraling te geven die ze hadden toen je ze voor het eerst kocht. We raden je niet aan je schoenen schoon te maken met de elke dag een volledige set, maar als je merkt dat ze wat opknapbeurt nodig hebben, dan is de schoonmaakset het antwoord op je probleem. "

Na deze geweldige start raakte ik de sneeuw. Deze sneeuw ging waarschijnlijk ongeveer 5 of 6 mijl verder, maar het vertraagde me behoorlijk. Ik was niet aan het oefenen met mijn Adidas Stan Smith Dames cadans en sneeuw. Het was als glad zand.

Ik beklom het hoogste punt van de run. Het uitzicht op de vallei beneden kan niet worden gerechtvaardigd door foto's. Probeer je een weelderige groene vallei voor te stellen met een prachtig meer eronder. Het pad naar het meer was erg modderig en nat. Op een gegeven moment was het afdalen van het bergpad zo steil dat ik op mijn achterste moest stappen (gelukkig bedekt met een regenbroek) en van het pad gleed. Ik zou niet het risico lopen een verstuikte enkel te krijgen. Wie heeft een slip and slide nodig als je modder en een steile afdaling hebt?

Fri May 08, 2020 12:13 am
Reply to topic   [ 1 post ]