View unanswered posts | View active topics It is currently Sat Aug 02, 2025 7:33 am

Reply to topic  [ 1 post ] 
 rarement porté les boucles 
Author Message
Twee weken na het afronden van de Old Dominion 100 voel ik me verrassend chipper. Mijn benen voelen sterk aan, zonder aanhoudende pijn. Ik heb gemakkelijk over de paden kunnen rennen met mijn Crozet Trail Sisters en de Australian Shepherd pup van mijn zoon, Cooper. De teleurstelling na de race die ik in het verleden heb meegemaakt, moet nog naar boven komen. Huh. Ik voelde me veel slechter na het voltooien Adidas Zx 750 Damen van Hellgate 100k! Maar ik wacht nog steeds tot de andere schoen valt ...

Terugspoelen naar vrijdag 1 juni. Mijn vrienden Keith Knipling, John Andersen, Greg Loomis en ik zitten in een hokje bij een lokaal Italiaans restaurant Woodstock, Virginia nadat ze van de OD-briefing vóór de race waren gekomen. Keith heeft zijn OD-zilveren gesp meegenomen die hij in 2007 heeft gewonnen (in OD-taalgebruik was hij de "First to Finish") en heeft hem op tafel gelegd zodat iedereen hem kan aanraken en bewonderen. Het is mooi, zwaar sterling zilver - een kleinere gesp volgens de huidige normen voor gespen, gewoon stijlvol en eenvoudig. Ik ben nooit een 100 binnengekomen vanwege de gesp - ik heb zelfs zelden de gespen gedragen die ik heb verdiend met het afwerken van Massanutten, Western States of Grindstone - maar ik moet toegeven dat ik deze Nike Air Max 90 Damen keer "gespenkoorts" heb. De OD-gesp vertegenwoordigt iets anders: om het te verdienen, moet je veel en sneller rennen dan in de meeste andere 100 milers om binnen 24 uur te eindigen. De lijst met sub-24 finishers van OD is indrukwekkend en ontmoedigend. Namen en helden voor mij als David Horton, Dennis Herr, Eric Clifton, Mike Morton, Frank Probst, Megan Stegemiller, Janice Anderson, Rebekah Trittipoe, Kathleen Cusick en Sabrina Little. Keith en Greg ook. Hoorde ik bij deze groep? Dat is de vraag die ik probeer te beantwoorden.

Ik denk dat het kijken naar de gegevens een goed begin is. U kunt gebieden zien waar u verbetering nodig heeft. Als je dingen weet die in de runficiency-score passen (grondcontacttijd, staplengte, beenzwaai ...), dan kun je zien waar je kunt verbeteren en veel van mijn trainingsinspanningen, ik bedoel Nike Air Max Dia Herren natuurlijk dat ik hardloop- en hardlooptrainingen doe en specifieke dingen uitvoeren, maar ik doe ook veel andere dingen die me helpen gebieden te verbeteren waaraan ik moet werken. Ik doe oefeningen, zoals schuifregelaars om de grondcontacttijd te verbeteren. Ik doe ook wat heupextensoren versterken en heupbuigers strekken om mijn bewegingsbereik en beenzwaai te verbeteren en mijn heupextensoren in een betere positie te krijgen om die statistieken te verbeteren.

Ik denk dat het geweldig is voor elk type hardloper. Ik denk dat het belangrijkste misschien niet is hoeveel gegevens we kunnen krijgen tijdens deze runs, ik bedoel, we krijgen een hoop gegevens, maar als je er niets mee kunt doen of het je op geen enkele manier helpt, meer data is niet per se beter. Maar ik denk dat de gegevens die de mijlpaalpod levert gewoon heel belangrijk en echt waardevol kunnen zijn voor mensen die proberen gezond te blijven met hun training en ook om Nike Air Max 90 Homme verschillende aspecten van hun loopeffici?ntie te verbeteren. En nogmaals, ik bedoel, blessures en hardloopprestaties, er zijn zoveel factoren die meespelen, en biomechanica is slechts een van die factoren. en nu met deze betaalbare apparaten en technische apparaten, is het een unieke kans voor mensen om enig inzicht te krijgen. Zelfs mensen die niet in een GPS-apparaat willen investeren, kunnen dezelfde informatie uit de pod halen.

Fri May 08, 2020 7:43 pm
Reply to topic   [ 1 post ]