View unanswered posts | View active topics It is currently Sat Jul 19, 2025 12:27 pm

Reply to topic  [ 1 post ] 
 devenue la chaussure 
Author Message
Hun "progressieve" serie is perfect voor nieuwere hardlopers die zich een weg naar grotere afstanden willen werken - van april tot oktober begin je met een 5K, daarna een 10K, 15K en eindig je het jaar met een halve marathon. De eerste drie races hebben ook opties voor een halve marathon, en als je een van beide series voltooit (ofwel alle vier de halve marathons loopt of de progressieve serie voltooit), krijg je een aantal mooie prijzen.

Ik zou zeggen dat als je de Stairway to Heaven 15K / Half voltooit (dat is in het midden van augustus), Raptor Ridge (de laatste race in de serie) een fluitje van een cent zal zijn, maar de heuvel in die ene is bruut te.

Als je meer een speedster bent en serieuze concurrentie wilt, probeer dan de Dirt Dog XC-serie, die loopt van augustus tot Nike Air Vapormax Herren november. Races vari?ren van 5K tot 8K en zijn meestal op langlaufcursussen, niet exclusief paden (maar bonus: toegangsprijzen zijn super goedkoop!).

Ze hebben een marathon van 50 miler / marathon, een halve kilometer voor vrouwen en 5 km in het wijnland van Temecula, en het Lake Hodges Trail Fest met een 50 km, 15 km, 5 km en een leuke run van 1 mijl voor kinderen.

Volledige openbaarmaking: ik moet nog een ultra leiden, dus ik heb hier geen ervaring mee, maar ik heb een deel van de San Diego 100 bekeken omdat we toevallig dat weekend in de buurt van de cursus gingen kamperen. De Slam bevat een 50K, 50-miler, 100K en 100-miler. Elke race wordt onafhankelijk beheerd, maar de wedstrijdleiders kwamen samen om een ??speciale prijs te cre?ren voor de badasses die alle vier in hetzelfde jaar voltooien.

Als ik de sportschool binnenstap, Adidas Zx Flux Damen ben ik van plan om hard te werken en te werken. Ik kom binnen met de hoop dat alles volgens plan verloopt, maar dat gebeurt niet altijd. Om zelfverzekerd te blijven en de beste te zijn die ik kan, moet ik weten dat mijn apparatuur in orde is. Ik krijg vaak de kans om verschillende fitnessschoenen en supplementen uit te proberen, en het vergelijken van verschillende producten heeft me laten zien wat ik als atleet nodig heb. Ik wil een schoen die net zo hard werkt als ik en de laatste tijd is die schoen een inov-8.

De inov-8 F-lite 250 biedt een licht en onopvallend gevoel om atleten snel door de WOD te laten bewegen. Boxsprongen, burpees en touwklimmen zijn een fluitje van een cent vanwege de hoogwaardige elementen waaruit deze fitnessschoen bestaat. Een Rope-Tec ? op de buitenzool geeft atleten het hoogste tractieniveau dat nodig is om een ??touw snel, veilig en effici?nt op en af ??te gaan. Een Dynamic Fascia Band ? geeft atleten een responsieve rit tijdens sprints, gewichtheffen en andere snelle functionele bewegingen.

Ik hield van de structuur en pasvorm van dit model als een update van eerdere inov-8's. Ik voelde me stabiel tijdens hoge herhalingen van squats en reinigt zonder me op een of andere manier te verzwaren. Ik kon naadloos van mijn lift naar een run van 400 meter en weer terug gaan. Double-unders zijn leuk en voelen zich moeiteloos met zo'n nauwsluitende en toch niet-beperkende pasvorm. Ik ben ook dol op de kleurencombinaties op de F-Lite 250-schoen omdat ze echt vloeien en elkaar aanvullen. Over het algemeen is de inov-8 F-Lite 250 de schoen geworden die ik voor de meeste WOD's uit de kast pak vanwege zijn superieure pasvorm en prestaties. Deze schoen is een schoen waarop ik kan vertrouwen om me door mijn Adidas Zx 700 Homme training te loodsen, wat er ook in de winkel ligt.

Sun May 17, 2020 8:29 pm
Reply to topic   [ 1 post ]