View unanswered posts | View active topics It is currently Sat Aug 24, 2019 1:49 pm

Reply to topic  [ 1 post ] 
 Ik heb vanavond in hen gelopen 
Author Message

Ik begon met korte wandelingen door de buurt en verhoogde langzaam de duur. Toen ik eindelijk in hen begon te rennen, bracht ik een paar dubbele routes in mijn buurt in kaart die me in staat zouden stellen eerst in mijn VFF's te rennen, mijn huis terug te komen en terug te gaan naar mijn gewone schoenen om mijn sessie Nike Air Max 2017 Donne te be?indigen. Ik zou minstens 3 keer op een gegeven afstand in mijn VFF's rennen voordat ik de kilometerstand verhoogde. Het kostte me een paar maanden om tot 6 mijl in mijn VFFS te krijgen. de laatste paar weken waren martelingen voor mij omdat ik zo bang was mijn oude schoenen aan te trekken. Maar ik besloot om gefocust te zijn. Oh, en ik gooide de orthesen langs de kant. Toen ik mijn 6-mijlsroute met mijn VFF's kon doen, hield ik Nike Air Max 95 Mujer vast aan mijn driedaagse routine. Maar ik merkte dat mijn benen na elk hardlopen geweldig aanvoelden en in tegenstelling tot runs in mijn oude schoenen met bewegingsbediening, leek het niet echt nodig om de 3 dagen rust te hebben. Maar ik loop al 3 dagen lang elke 3 dagen, dus ik dacht niet echt dat ik mijn geluk moest beproeven. Na een paar weken besloot ik om het elke 2 dagen te proberen. Zeker Nike Air Max 90 Dam genoeg, geen pijn! Ik doe nu al een paar weken om de dag en ik heb het gevoel dat ik elke dag naar boven zou kunnen als ik er zin in had. Ik denk dat ik daar een tijdje op zal wachten! Hardlopen in VFF's heeft mijn benen (en enkels, knie?n en voeten) geholpen om het beste te voelen dat ze in jaren hebben gehad. Mijn vrouw merkt zelfs dat ze er sterker uitzien. Ik had zwelling in een van mijn enkels vanwege de bloedstolsel en die zwelling is eigenlijk verdwenen! Ik draag mijn VFF's voor Nike Air Max 270 Femme krachttraining en ik ben bezig met gewichten met mijn squats & dead lifts die ik alleen in het verleden kon bedenken! Ik ging door enkele video's die ik afgelopen zomer nam en een interessante video tegenkwam die ik van mijn dochter had genomen rennen in de richting van mijn hoge snelheid videocamera. De onderstaande video toont hoe ze op haar voorvoet www.tonyrusconi.itop asfalt landde terwijl ze naar de camera liep - het is gefilmd met 1000 frames per seconde, wat ongelooflijk belachelijk is. Wat cool aan deze video is, is dat het laat zien hoe het dikke kussen onder de voorvoet wordt gecomprimeerd tijdens contact en hoe de tenen uit elkaar spatten. Dit noemen blote voeten hardlopers en het is de reden waarom ik en vele andere hardlopers in minimalistische stijl als een brede toebox in onze hardloopschoenen. Langzaam en methodisch werkend aan mijn VFF's hebben me geholpen om overgangsverwondingen Adidas Ultra Boost Dam te voorkomen. Mijn vrouw zal bevestigen dat ik een beetje obsessief kan zijn over dingen, dus ik had gemakkelijk in het hoofd kunnen springen met deze nieuwe schoenen en raakte snel gewond. Maar ik heb de waarschuwingen online geleid en ben zeker blij dat ik dat gedaan heb. Ik heb net een review-paar Adidas Superstar Femme van de Merrell Barefoot Trail Glove ontvangen vandaag. Ik heb vanavond in hen gelopen, maar Merrell heeft me gevraagd om een ??beoordeling te houden tot februari, wat eigenlijk een goed telefoontje is, omdat het mij enige tijd zal geven om er wat kilometers op te leggen (Update 2/27/2011: Mijn beoordeling van de Merrell Trail Glove is nu geplaatst). In de tussentijd wil ik u verwijzen naar een stralende recensie van de Merrell Trail Glove die door Jason Robillard is gepost op de Barefoot Running University. Jason werkt samen met Merrell om educatief materiaal te ontwikkelen dat is gekoppeld aan de offici?le release van de Merrell Nike Air Max 90 Womens Pink Barefoot-lijn (naar verluidt 1 februari) en als mijn eerste run een indicatie was, is Jason's review vrij nauwkeurig. Hier is een snelle teaser-foto van de trail Handschoen (let op - dit zijn echte schoenen Adidas Ultra Boost Donne met een nulverlies - ik matte ze met remklauwen) Een paar weken geleden plaatste ik een getuigenis van lezer Bob C. over zijn ervaring die overging op minimalistische hardloopschoenen. Bob slaagde erin om wat zeurende pijn te elimineren door zijn schoenen en vorm te veranderen, maar kreeg ook een stressfractuur in het proces dat hij toeschrijft om te veel te snel te doen. Bob's was slechts een van de vele verhalen die ik kreeg in privé-e-mails, en hij was zo vriendelijk om me dit te laten delen. In dit bericht wil ik de verhalen van twee andere lopers delen: Sgt. R. en Bob. Het eerste verhaal komt van een soldaat die een paar maanden geleden contact met me opnam. Ze wordt in het buitenland ingezet en vindt succes en ontsnapt aan pijn en letsel door in Vibram Fivefingers te rennen. Om redenen die ze hieronder beschrijft, kan ze de VFF'Nike Air Max 270 Dames s niet meer dragen, dus mailde ze me met haar verhaal en een verzoek om alternatieve schoenensuggesties.

Mon Jun 24, 2019 8:45 pm
Profile
Reply to topic   [ 1 post ]