View unanswered posts | View active topics It is currently Mon Dec 22, 2025 4:47 pm

Reply to topic  [ 1 post ] 
 provoque pratiquement 
Author Message
Ik wendde me tot deze voetganger en keek hem boos aan. Natuurlijk kwam de dakloze man niet "voor mij". Hij was nog een blok verwijderd van zijn eigen zaken en viel niemand lastig. Ik voelde een golf van woede jegens de mannelijke voetganger omdat het mensen zoals hij zijn die me niet toestaan ??mijn hardlopen te bezitten.

Deze man had de behoefte om me te waarschuwen voor een fictief gevaar, alleen omdat ik een vrouw ben en ik alleen was. Het zijn mensen zoals hij die dit verhaal van angst bevorderen en deze cultuur cre?ren waar ik als vrouw uitgedaagd word over mijn keuze om naar buiten te gaan en zelf te oefenen. Waar ik moet oppassen dat ik niet verkeerd begrepen word door mijn acties of garderobe. Waar ik moet worden gewaarschuwd en gered van 'de boogieman' door een andere man.

Daarna bracht ik het weekend door met het bezoeken van mijn ouders en deelde ik mijn verhaal met hen. Terwijl ze mijn frustratie begrepen, zei mijn vader:

'Hij probeerde je alleen maar te beschermen.'

Ik heb geen bescherming nodig. Ik heb respect nodig.

Ik moet mijn hardlopen op dezelfde manier kunnen bezitten als mijn mannelijke tegenhangers dat kunnen en doen. Ze hoeven niet door de hele psychologische ruzie van zelftwijfel te gaan die ik doormaak elke keer dat ik me klaarmaak Nike Air Max 2017 Herren om de deur uit te gaan. Ze trekken gewoon hun schoenen aan, steken hun hotelsleutel in hun zak en gaan. Ze worden niet lastiggevallen onder het mom van 'bescherming' terwijl ze aan het rennen zijn. En de gedachte om bij iemand in te checken als ze eenmaal terug zijn in het hotel, komt niet eens bij hen op.

Net als Nuun zijn dit tabletten die je oplost in water. Deze tabletten zijn suikervrij, slechts 10 calorie?n en zitten boordevol elektrolyten. Ik vind het leuk dat deze geen residu achterlaten. Ik probeerde er een in een heldere waterfles en er bleef niets achter. Als je er een in je Camelbak-pakket stopt, hoef je je geen zorgen te maken over een aanhoudend poederspoor.

Smaak. Water met een smaakje. Er zijn veel smaken om uit te kiezen, ik hou van Raspberry Lime en Tangerine Orange (die cafe?ne bevat). Het heeft wat Adidas Zx 750 Femme bruisend dat verfrissend is.

Textuur. Zodra de tablet in water is opgelost, is er geen textuur meer. Zolang het volledig oplost, heb je geen kalk of poederachtige smaak.

Energie. De Tropical Punch en Tangerine Orange komen beide "met energie", terwijl de anderen dat niet doen. Als je op zoek bent naar een energieboost, blijf dan bij die smaken. Ik merkte dat de Camelbak Energy-tabbladen me minder energie gaven dan de Nuun, maar ze werken zeker nog steeds.

Makkelijk te gebruiken. Laat de tablet in het water vallen. Wacht. Gemakkelijk.

Bottom Line. Extra elektrolyten helpen uitdroging te voorkomen. Deze kleine tabletten kunnen tijdens een hete zomer levensreddend zijn. Absoluut verfrissend.

Generation UCAN is een van de interessantere opties die ik heb geprobeerd. Het is oorspronkelijk gemaakt om een ??langzamer brandend koolhydraat te zijn voor kinderen met een genetische aandoening die het moeilijker maken om opgeslagen glycogeen om te zetten in glucose, wat resulteert in problemen met de bloedsuikerspiegel. Generation UCAN is gemaakt met SuperStarch. Volgens GenerationUCAN.com is "SuperStarch een complex koolhydraat (afgeleid van niet-GGO-ma?s) dat op unieke wijze de bloedsuikerspiegel stabiliseert en vrijwel geen reactie veroorzaakt van het vetopslaghormoon insuline." Dit biedt niet alleen geen crash, geen insulinepiek en een licht verteerbare optie, het kan ook helpen bij het verbranden van vet.

Ik probeerde de vanillesmaak in gewoon water en in een smoothie. Het gewone water was niet slecht, maar het was niet mijn favoriete proeverij ter wereld. In een fruitsmoothie was het echter veel beter. Beide keren kwam ik pas door de eerste 25% voordat ik me alerter en energieker begon te voelen.

Smaak. Deze is een beetje lastig. Zoals ik al zei, is de UCAN veel beter in een smoothie. In gewoon water deed de vanillesmaak me een beetje denken aan Zorg ... een beetje aan de nepkant. Ik geef de voorkeur aan de vanillesmaak boven de tropische sinaasappel.

Wed May 27, 2020 7:33 pm
Reply to topic   [ 1 post ]