View unanswered posts | View active topics It is currently Mon Dec 22, 2025 8:35 pm

Reply to topic  [ 1 post ] 
 que je passais 
Author Message
Afronding van het Brooks-nieuws dat fans zeker gelukkig zal maken, is dat de lancering nieuw leven lijkt te hebben gevonden en blijft hangen, tenminste voor nog een jaar. 'Dit is een schoen die we een aantal keer hebben geprobeerd te doden', zei Paul. Maar Brooks kan de grote schare fans die ze hebben niet ontkennen. 'Er is een trouwe aanhang', zei Paul. Hij beschreef het als de perfecte schoen voor mensen die gewoon allround comfort aan hun voeten willen.

Helaas zijn ondersteunings- en bewegingscontroleschoenen traditioneel aan de zware Nike Cortez Herren kant. Zoals de meeste mensen, vind ik het niet leuk om een ??paar hele zware, steenachtige schoenen met me mee te sjouwen. Gelukkig is Mizuno er traditioneel in geslaagd om hun ondersteunende schoenen aan de lichtere kant te houden - mede dankzij Wave-technologie - en de trend zette zich voort met de Wave Paradox. De Paradox weegt slechts 10,6 gram voor een herenmaat 9 en heeft nog steeds veel demping voor mij.

Vorige week ging ik naar een evenement en stond ongeveer vier en een half uur op beton en voelde me aan het einde nog steeds comfortabel. Zonder een goed, ondersteunend paar schoenen zouden mijn voeten normaal gesproken pijnlijk en vermoeid aanvoelen nadat ik zo lang op een hard oppervlak had gestaan. Ik weet het omdat ik het eerder heb geprobeerd en het is ... nou ... niet leuk voor mij of mijn voeten.

Mijn enige echte Nike Air Max 270 React Hombre klacht is dat het bovenwerk van mijn paar Wave Paradoxes na een maand of zo aan en uit te gaan dragen geel begint te worden onder de overlays die de meeste schoenen bedekken. Het is volledig cosmetisch en heeft de functionaliteit van de schoenen niet be?nvloed, maar het is behoorlijk merkbaar en heeft de anders scherpe looks van de Paradox een beetje verwend.

Over het algemeen vond ik de Wave Paradox erg leuk. Het bood voldoende ondersteuning voor mijn voeten, zelfs als ik langere tijd stond. Het lichtere gewicht is zeker een pluspunt, vooral voor mensen die gewend zijn aan het dragen van zware motion control schoenen. Of je nu regelmatig hardloopt of gewoon veel tijd op je voeten doorbrengt, de Paradox is het proberen waard voor iedereen met lage bogen en overpronatieproblemen.

Iedereen die de Holabird Sports Blog met enige regelmaat volgt, weet inmiddels dat ik een tennisser ben en geen hardloper. Dus waarom schrijf ik een blogpost over hardloopschoenen? Nou, ik ben misschien geen fervent hardloper, maar ik heb wel erg platte voeten die zwaar overproneren. Ik heb echt een ondersteunende, goed gedempte schoen nodig als ik besluit om te gaan hardlopen of zelfs als ik een tijdje op mijn benen sta.

Hoewel meer minimalistische schoenen al enkele jaren aan kracht winnen, heb ik er gewoon geen gevonden die voldoende ondersteuning en demping biedt om me Nike Air Max 270 Herren comfortabel te voelen tijdens het hardlopen of staan ??voor lange tijd. Uiteindelijk ga ik altijd terug naar een schoen met veel meer ondersteuning en demping onder de voeten - vooral toen ik in de showroom van Holabird Sports werkte en regelmatig acht of negen uur per dag op mijn benen stond.

Wed May 27, 2020 11:09 pm
Reply to topic   [ 1 post ]