De Conservation Alliance financiert gemeenschapscampagnes om bedreigde wilde habitats en openluchtrecreatie te helpen beschermen. Samen hebben we 50 miljoen acres, 2991 riviermijlen helpen beschermen, 29 dammen verwijderd of gestopt, 12 klimgebieden gekocht en 5 zeereservaten aangewezen.
Team Rubicon verenigde de vaardigheden en ervaring van militaire veteranen met eerstehulpverleners om snel noodhulpteams in te zetten. Door voortdurende dienst tracht Team Rubicon onze veteranen te voorzien van drie dingen die ze
Adidas Eqt Support Adv Womens verliezen na het verlaten van het leger: een doel dat is verkregen door hulp bij rampen; gemeenschap, gebouwd door te dienen met anderen; en eigenwaarde, door de impact te herkennen die een individu kan maken. In combinatie met leiderschapsontwikkeling en andere kansen probeert Team Rubicon veteranen te helpen bij de overgang van militair naar civiel leven.
American Hiking Society, opgericht in 1976, is de enige nationale organisatie die voetpaden, de omliggende natuurgebieden en de wandelervaring promoot en beschermt. American Hiking Society pleit voor natuurbeschermingsvraagstukken,
Nike Air Max 90 Womens bouwt publieke en private partnerschappen op, ondersteunt vrijwilligerswerk en biedt essenti?le middelen om routes te plannen, financieren en ontwikkelen.
Camber Outdoors zet zich in voor de visie van Everyone’s Outdoors. Met zijn partnerbedrijven, individuele leden en supporters versnelt en verbetert Camber Outdoors het leiderschap en de deelname van vrouwen in de buitenlucht, van het achterland tot de directiekamer. Opgericht in 1996 als de Outdoor Industries Women’s Coalition (OIWC), is Camber Outdoors de enige nationale organisatie die zich inzet voor het bereiken van gelijkheid voor vrouwen in de actieve outdoor-industrie.
Ik speelde tennis op de middelbare school en ik vond het geweldig dat mijn favoriete sport betekende dat ik zweterig kon worden terwijl ik nog steeds heel vrouwelijk was in een rok. De enige keer dat ik
Nike Air Max 270 Donna tennis in korte broek speelde, was toen al mijn rokken of jurken vuil waren.
Ik ren nu, zoals je weet, vaak. Ik maakte altijd grapjes over de meisjes in rennende rokken, waarbij ik ze sloeg met de meisjes die hun haar niet opgestoken hadden (serieus, WTF?) Of de meisjes die drie lagen te veel droegen op een niet zo koude dag.
Maar onlangs las ik een artikel over hardlooprokken in Women’s Running, en ze waren best schattig. Ik begon mijn vorige standpunt over rennende rokken te heroverwegen, voor de meisjes die hardlopen niet serieus namen.
Ik vraag me af hoe vaak we die run niet in andere delen van ons leven nemen. Het is zo gemakkelijk om onze angsten de baas te worden! Of niet bereid zijn zelfs maar eens goed te kijken naar wat ze zijn. Het is zo gemakkelijk om je alleen te voelen en niet te vragen om op de mensen te steunen die ons
Nike Cortez Damen sterker en moediger en avontuurlijker maken.
De volgende keer dat ik iets tegenkom dat me bang maakt, maar me roept, zal ik onthouden dat ik een nachtloper ben! Ik zal die angst recht in de ogen kijken, de mensen verzamelen die van me houden en me duwen, en ik zal doorzetten. Tot het ontzag wacht ik aan de andere kant.