View unanswered posts | View active topics It is currently Wed Aug 13, 2025 4:28 am

Reply to topic  [ 1 post ] 
 ebenso viel Isolierung 
Author Message
Als ik terugkijk, waren die verwondingen gedeeltelijk te wijten aan het feit dat ze niet klaar waren voor zoveel belasting als een beginnende hardloper, maar ook aan mijn onvermogen om te vertragen wanneer mijn lichaam me dat zei en door een slaaf van mijn horloge te zijn. Ik wist alleen gemakkelijk of moeilijk door de metriek in mijn horloge.

Dit soort training kon ook maar zo lang worden volgehouden. Terwijl ik op deze manier bleef trainen, raakte ik steeds weer geblesseerd en door de stress van het vertrouwen op technologie om mijn hardlopen te meten, verloor ik de vreugde voor de Adidas Stan Smith Donna sport. Naar me toe rennen is veel meer dan het behalen van een persoonlijk record, medaille of podium, het is altijd een plek geweest waar ik mezelf en mijn relatie met de aarde heb gevonden. Toen dit bijna verloren was, wist ik dat ik moest breken met het datagedreven hardlopen.

Om deze verandering voor mij door te voeren, moest ik me opnieuw verbinden met mijn eigen hardlopen en dit door een tijdje alleen te lopen. Ik veranderde van coach en verliet mijn wegrungroep. Ik ging naar waar ik altijd naar toe was gereden: de paden.

Werken www.nkairnl.com met mijn nieuwe coach Adam St. Pierre, het eerste doel was om te leren lopen. Het probleem was dat ik letterlijk niet wist wat dat was of hoe het voelde. Aanvankelijk probeerden we mijn hartslagmeter te gebruiken om te proberen mijn hartslag onder een bepaald aantal te houden. Het probleem was dat alleen al het kijken op mijn horloge mijn hartslag tot een maximale inspanning zou verhogen. Ik kwam soortgelijke gevechten tegen bij het kijken naar tempo of snelheid. Als het te snel leek, was mijn reactie om in paniek te raken en het gevoel te hebben dat ik het niet zou volhouden. Als het 'langzaam' leek, dan was er de constante druk om te versnellen. Het was nog steeds een mentale strijd.

Dus besloten we om alle metingen letterlijk te schrappen. Ik droeg mijn horloge, omdat Adam na een run nog steeds naar de gegevens zou kijken. Maar Adidas Nmd Homme ik keek er tijdens de vlucht niet meer naar. Ik begon me opnieuw te verbinden met hoe mijn ademhaling klonk, wat het kloppen van mijn hart was en hoe mijn lichaam bij elke stap voelde.

Ja ik weet het. Ik kon het ook moeilijk geloven.

De Corkcicle Virginia Tote is een ruime koeltas in tote-stijl met ruimtekwaliteitisolatie voor het opbergen van maximaal 12 blikjes van je favoriete koude drank. Je kunt ook 8 blikjes en 2 wijnflessen meenemen voor je volgende picknick met vrienden.

Veganisten verheugen zich! Het is gemaakt met een versterkte basis van veganistisch leer en handgrepen van synthetisch leer.

De Corkcicle Eola Bucket Bag is de perfecte draagbare drager voor jou! Deze emmer-rugzakcombinatie heeft net zoveel isolatie en vulling om al je favoriete drankjes in op te bergen.

Het heeft hoogwaardige isolatie met gesloten cellen Nike Air Max Sequent 2 Donna en verstelbare rugzakriemen, zodat de blikjes of flessen die u naar het strand, park of bos brengt, koud blijven en u verfrist blijft.

Heb je ergens een sleutel of zonnebril nodig? Het bevat een accessoirevak aan de achterkant met een ritssluiting.

Thu May 07, 2020 1:02 am
Reply to topic   [ 1 post ]