View unanswered posts | View active topics It is currently Sun Jun 29, 2025 4:54 am

Reply to topic  [ 1 post ] 
 sie zu verstecken 
Author Message
Van mijn kant probeerde ik diep te luisteren, om echt zijn kant van de dingen te horen, zonder oordeel ... om mijn hart te openen en te vergeven. Als gevolg hiervan zijn we begonnen met de wederopbouw van een brug en een vriendschap. Ik was dankbaar dat ik mijn diepe luistervaardigheden had gehad om mij te begeleiden, zoals te vaak in het verleden, wanneer ik conflicten met anderen aanpakte, merkte ik dat ik defensief werd of probeerde problemen op te lossen, en de andere persoon niet echt hoorde.
Het nieuwe jaar beginnen met nieuwe doelen, nieuwe races en nieuwe avonturen is een opwindend gevoel. Ik ben van plan open te staan ??voor de Nike Air Max 270 React Femme mogelijkheden die wachten: kan ik minder dan zeven uur hardlopen op de Mt. Mitchell Challenge? Kan ik 12 uur pauzeren bij de Bighorn 50? Kan ik training, werk en levensverplichtingen op een gezonde manier in evenwicht brengen? Kan ik een betere vrouw, moeder en vriend Adidas Superstar Womens Blue zijn? Ik zal zorgvuldig en diep moeten luisteren om deze dingen te laten gebeuren.

Tour Bite 16L hield me erg goed, hoewel het strakke snarenpatroon van mijn racket betekent dat ik de snaren niet te snel breek, ook al sla ik een vrij zware bal. Omdat polyester snaren bijzonder duurzaam zijn, lijken ze meestal dood te voelen voordat ik ze bijna breek. Na ongeveer 15 of 16 uur spelen met mijn set Tour Bite begint het te kerven en slijtage te vertonen, maar het lijkt niet helemaal klaar om te breken. Het begint echter een beetje dood te voelen en lijkt niet dezelfde scherpe respons te hebben als toen het vers werd bespannen. De snaren lijken niet zo goed terug te klikken en soms moet de leiding na het spelen van een punt iets terug in positie worden geduwd. Dus hoewel ze nog steeds kunnen worden onderhouden en nog wel vijf of zes uur meegaan, Adidas Zx Flux Mujer is het waarschijnlijk tijd dat ik ze uitschakel en vervang ze door een nieuwe set.

Naast een zeer goede duurzaamheid, behoudt Tour Bite 16L bewonderenswaardig de spanning - vooral voor een polyester snaar. Het heeft zeker wat spanning verloren in de loop van de twee en een halve week dat ik het heb gebruikt, maar het spanningsverlies lijkt helemaal niet drastisch in vergelijking met een racket dat net met dezelfde spanning is bespannen.

Persoonlijk denk ik dat de Solinco Tour Bite 16L een uitstekende snaar is die tot de bovenkant van de polyester stapel behoort - vooral vanwege de zeer redelijke prijs. Als je deze zomer aan het shoppen bent voor een polyester, moet je Tour Bite zeker eens proberen. Het werkt geweldig als een stand-alone poly die niet te hard is voor de arm of als onderdeel van een hybride opstelling. Hoewel Tour Nike Air Max 1 Pánské Bite niet de ideale snaar is voor mensen met pijn in de armen, speelt het, als je het redelijk los ophangt, heel goed voor een polyester en biedt het veel spinpotentieel en controle voor grote hitters.

Wed May 27, 2020 1:13 am
Reply to topic   [ 1 post ]