View unanswered posts | View active topics It is currently Mon Dec 22, 2025 8:25 pm

Reply to topic  [ 1 post ] 
 sowohl um die mediale als auch 
Author Message
Toen ik in 2009 weer begon met hardlopen na een aantal jaren van sporadisch hardlopen, soms maar niet echt hardlopen, werkte ik bij een hardloopmagazine, woonde ik bij hardlopers en liep ik vrijwel altijd wanneer ik maar wilde, waar ik maar wilde en zolang ik wilde. Iedereen heeft het. Dat is precies wat ik deed. Dat is precies wat we allemaal deden. En dus werd hardlopen op mijn voorwaarden normaal.

Na een paar jaar ben ik het huis uitgegaan. Ik heb mijn baan opgezegd. Ik dook head-first in al mijn andere interesses die enkele jaren aan de kant stonden. En opeens konden mijn Nike Air Max 90 Mujer Negras looptijden niet zo spontaan zijn. Ik had dansrepetities om me aan te houden. En andere niet-lopende activiteiten om te laten zien. En later een partner die niet heeft gelopen. In het begin probeerde ik tijdens het hardlopen een bepaald niveau van 'normaalheid' te behouden. Wat op dat moment nog meer aan de kant stond van waar ik in godsnaam blij mee was.

Ik hoorde dingen als 'ik probeer te rennen voordat de zus en zo' s ochtends opstaan ??'of' ik probeer geen runs in te plannen tijdens wat onze tijd samen zou zijn '. Ik heb veel verschillende dingen gehoord.

Oude gewoontes zijn moeilijk af te leren.

Het kost tijd en dat betekent niet dat we moeten veranderen. Het is gewoon belangrijk om na te denken over de impact van ons hardlopen, om na te denken over ons hardlopen - niet alleen voor de mensen om ons heen, maar ook voor onszelf. Nike Air Max 2017 Mujer Het is gemakkelijk om in dezelfde 'box' te blijven als je alleen omringd bent door mensen die rennen.

Om eerlijk te zijn, het werken met mijn partner om "met de minste impact op ons leven te werken" voelt nu meer als een zegen voor mij dan de vrijheid om te rennen wanneer dat ook gebeurde. Ik moet erover nadenken. Ik moet elke run tellen. Ik ben meer in het moment tijdens het hardlopen dan ooit. En misschien wel het belangrijkste: ik kan hardlopen vanuit een heel ander (en verfrissend) perspectief bekijken.

Outdoorliefhebbers die op zoek zijn naar de beste duurzaamheid en ondersteuning voor wandelen, hardlopen en / of wandelen, hoeven niet verder te zoeken dan de Salomon XA Pro 3D.

De XA Pro 3D is uitgerust met alle benodigde gereedschappen om je een stabiele rit te geven en je te beschermen tegen de elementen. In de laatste Nike Air Max 270 React Mujer update heeft Salomon slechts een paar kleine dingen aangepast om de pasvorm en duurzaamheid te verbeteren. Ze hebben meer oppervlakte aan de buitenzool en de nokken toegevoegd, waardoor deze niet alleen stabieler is, maar ook om de hardloper meer grip te bieden op technisch terrein.

"We hebben het 3D-chassis verbeterd, de ruggengraat van de schoen", zegt Salomon-vertegenwoordiger Jamie Heaney. "We hebben het chassis om zowel de mediale als de laterale kant van de tussenzool gewikkeld om de ondersteuning en structuur te vergroten, en nog belangrijker, om de schoen langer mee te laten gaan."

Salomon heeft de EndoFit-sokvoering toegevoegd aan de XA Pro 3D om het een comfortabeler gevoel te geven, waardoor het aantrekkelijker wordt voor hardlopen. Evenzo maakt het Quicklace-systeem het uiterst eenvoudig om de pasvorm van de schoen aan te passen zonder te hoeven strikken of opnieuw te rijgen.

Mud Guard-technologie omringt de schoen om te voorkomen dat modderbescherming en andere ongewenste materialen de schoen binnendringen en je run bederven.

In de onderstaande video legt Salomon Jamie Heaney uit waarom de XA Pro 3D uitermate geschikt is voor de buitenliefhebber die op alle soorten paden wil lopen, rennen of wandelen. Merk op dat dit model alleen in herenmaten en -stijlen verkrijgbaar is.

Wed May 27, 2020 8:29 pm
Reply to topic   [ 1 post ]