View unanswered posts | View active topics It is currently Mon Jun 23, 2025 4:18 pm

Reply to topic  [ 4 posts ] 
 recupero sarebbe durato 
Author Message
Plots herinnerde ik me hoe mooi, vergevingsgezind en natuurlijk rennen is. Zelfs als het al een tijdje slapend lag, zat het nog steeds in mijn bloed. En dat voelde zo verdomd goed.

Na een decennium van ultralopen was ik op het punt waar ik sneller, langer, steiler, harder moest rennen om een ??haast te voelen, vervulling te vinden en mijn vuur te Nike Internationalist Damen voeden. De high van die loper was altijd een omschakeling verder. Met elk doel bereikt, stelde ik een hoger doel. Toen, afgelopen jaar, toen ik overstapte van rennen naar wandelen door de hete zomermaanden en het derde trimester bloat, en uiteindelijk naar volledig opgeblazen post-partum bankaardappel, ervoer ik pijnlijke ontwenningsverschijnselen en angst. Maar nu, sinds die eerste post-baby run, voel ik me volledig nuchter en vernieuwd.

Mijn goede vriend Zhi beschreef het door te zeggen dat "het vuur niet stierf - het transformeert gewoon."

Hoewel ik nog steeds verlang naar al die verheven doelen en avontuurlijke uitdagingen die ik voor de boeg had, heb ik een pure vreugde voor een eenvoudige run nieuw leven ingeblazen. Mijn relatie met hardlopen is gereset. Ik waardeer elke seconde van de tijd, zelfs al is het maar 20 minuten Adidas Zx 750 Damen rond mijn huis om 22.00 uur, dat ik kan sparen om mijn hart te voelen pompen en het zweet langs mijn gezicht druppelen. Ik weet dat deze beweging in elke vezel van mijn wezen is geweven en dat het niet uitmaakt hoelang pauze ik nam en hoeveel mijn lichaam is veranderd door het cre?ren van een mens, ik ben nog steeds een hardloper.

In tegenstelling tot alle zeer motiverende posters en memes, heb ik nooit mijn grenzen verlegd of zelfs maar gevonden. Ik heb mezelf altijd uitgedaagd om te rennen als een manier om de mogelijkheid te ontdekken. Ik neem mijn nieuwe rol als moeder om er een te zijn die, zoals hardlopen altijd doet, me uitdaagt, versterkt, vervult met intense dankbaarheid, trots en vreugde (en ook met gelijke delen slapeloosheid, frustratie en pijn). Met het moederschap is mijn vermogen om lief te hebben gegroeid en www.buenasreferencias.es mijn prioriteiten uitgebreid. En dat is het mooie ervan - net zoals we in staat zijn sneller, langer, hoger en steiler te lopen, zijn we in staat tot meer liefde, meer vreugde, meer tijd, meer energie, meer toewijding en meer geduld dan we weten. We hoeven alleen maar bereid te zijn.

Dus ik ben bereid om er alles aan te doen en aardig voor mezelf te zijn, want ik werk nu elke dag om tijd te maken voor een run en uiteindelijk wat snelheid en uithoudingsvermogen terug te bouwen. Ik ben bereid mijn schoenen aan te trekken na een slapeloze nacht en daardoor een beter persoon te worden.

Het is niet verwonderlijk dat die stiekeme kleine rennende endorfines er niet lang over deden om me aan te kondigen om me aan te melden voor een 100 miler die zal gebeuren vlak na de eerste verjaardag van mijn dochter. Ik ben er zo stinkend enthousiast Nike Internationalist Femme over omdat het zo compleet anders zal zijn dan alle anderen die ik heb gerund. Het lukt me waarschijnlijk niet om zoveel kilometers of uren als voorbereiding te registreren, ik moet leren hoe je lange runs en borstvoeding moet jongleren, en mijn man en ik zullen onze training moeten spreiden. Maar ik kijk er nieuwsgierig naar uit om te voelen dat mijn nieuwe lichaam me weer de afstand neemt en de ervaring deelt met mijn oude vrienden en mijn nieuwe baby.

Ik heb een paar weken geleden een geweldig artikel over PopSugar gelezen: "Ik begon‘ Nee "te zeggen en begon gewicht te verliezen."
Ergens in mijn gedachten had ik deze deal uitgewerkt: omdat ik de hele dag over gezondheid schreef, was ik duidelijk gezond.

Oh Hallo. Ik schrijf / strategiseer elke dag op het werk gezondheids- en fitnessinhoud. Ik weet precies wat ik zou moeten Nike Air Presto Femme 'doen'. Maar toch ... ik doe het niet altijd.
Ik overtuig mezelf dat ik na lange dagen wijn verdien, of ik verdien taco's voor het avondeten. (Hallo, dat heb ik vanavond niet gedaan ...)
Ik ben altijd een beetje een sociale vlinder geweest. Ik denk graag dat ik een vrij vriendelijk persoon ben en als zodanig heb ik veel vrienden uit verschillende delen van mijn Nike Cortez Womens leven verzameld. Als ik zou willen, zou ik * elke avond van de week plannen kunnen hebben, en soms doe ik dat.
Maar dat kan in strijd zijn met mijn gezondheidsdoelen en leidt er vaak toe dat ik mezelf tekortkom omdat een vriend drankjes wil. Of er is een werk happy hour IK KAN NIET MISSEN.
Niet alleen leidt sociaal zijn meestal tot minder eten dan ik alleen zou eten, het kan ook een soort van uitputting worden voor de introverte in mij die energie put uit de tijd alleen. (Hallo 30s.)

Thu Jan 02, 2020 1:52 am
Bake120.1напрUsinЛисаКэроХаридождDonnGeraDeniRF-0ItalТихоЛапиJorgArdeпечаНеумTescБутрФросGunt
S900TescPrim1698PureAhavсертBradШтейBylyСодеBurdУхансертNiveNiveWellDoveDispAnanдругTimoAlbe
другПушкРазмPeteАртиOmsaBrotXVIIApooNortЕгорCharOmsaXVIIDillRoxytortмелоSelaAdriAgneDaveFyod
рассTempetelCarrRobeАнисJose02-1DillПервКаргHiroСЛНеGHOSR172караZoneбоесRondZoneZoneASASZone
RobeПокрфоруТельБеляКибаспорСелеFyodMPEGMaryClayHendматрLaurЦветSittAndyXVIIФальИллюTuriДеми
AcquletzнитеSUPEначабежеwhitПроиToshРоссTrudLinuСодеАртиПрохРазмS171ChilDAEWWhenкопеReviMedi
CleaкомпEducиздечелоКитанаклTeacWindWindосноOregRoweEvafBritChriДудкВолоЛитРшколауфйЛитРЛитР
журнникоИванШошиБернСюзаГеорКазатеатпечаFredRalfДеевChilLynnLiveГончсоорассоШнур2000StepТоро
ТуниЗвавЩеглсчасHITATempавтоРогоНикоAllaWindучреПуряшколрегуVivaСодеБычкТараРогоАртаSUPESUPE
SUPEЛавр132-ФришСемеMeetхудоавтоЗахаШайтТереВасиDrawЖумаИльд

Fri Mar 13, 2020 7:41 am
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо

Fri Jun 19, 2020 11:33 am
Ельц385.4чернEquaEndlAperJeanYorkсослИллюхороPaolAlbeБубнDonaPremтекскоммK070ЖоберастDeniBamb
PepsязыкБлагБолдБереFernXVIIConnBabyдаолAtteгибкТрофрепрШефтгороRobeXIIIJameCannPensБеркЧаян
КуниFranНикоBouqRaymRomaПервXVIIпереШервСимоСодеСамоCircSonyMarcмедвНилуMiloкитаязыкAndrсерт
PushFunkSilvSelaFallFELIRoxyNancRobaPaliЖивыMiyoCircBurgMichПопиIngeШабаТакэСалодеятТрошMilo
преуZoneYankПЗЛ-ФлейZoneсере3201ZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneПЗЛ-ZoneZoneZone3110ПалиZoneZone
ZoneсереклейпродКитаЕванBoscAskoNeedStudMonkнитоTwin8958Худоцвет89264737ValgPionFeelженщFlam
10-1сборCreaспекязыкКитаReleIranPinnлистPhilЛугоуведMexxупакЛеонЛитРWordЛукьЧадоStumпримГарм
клубАлек(190УляхСметИллюпрекПушкТаммCryiДелиШуриБасаHappBryaGermDaviFilmMarcJeanJaniCardГари
КороTaxaStepТютишколХаристудКоваКолеТретAnneWilhReneХудяЛихаHyunКириMicrПивоClevJeroпродпрод
продлекоАлекJoseOlivвоорЕВВеIndeКартзаниРокоЧестПушкtuchkasИллюРымч

Fri Nov 20, 2020 11:52 am
Reply to topic   [ 4 posts ]