View unanswered posts | View active topics It is currently Fri Jul 18, 2025 11:51 am

Reply to topic  [ 2 posts ] 
 abweicht und mir jemanden zeigt 
Author Message
Ashley Hunter Arnold loopt al meer dan 17 jaar. Ze ging van een middelbare school op 300m hurtle-staatskampioen die afstand rennen haalde naar het winnen van de Leadville Trail 100 in 2014. Haar lange liefdesaffaire met hardlopen is er een gevuld met tangenti?le verkenningen in alle vragen over waarom ze rent - een vraag die coaches heeft gefrustreerd en supporters sinds de eerste dag. Maar door dit alles heen, rennen is er altijd als meditatie, verkenning (in zowel letterlijke als filosofische zin), competitie, discipline, "sociaal uur" ... en nog veel meer.

Ze is de voormalige hoofdredacteur van het tijdschrift Trail Runner en heeft als freelance schrijver bijgedragen aan vele gedrukte en online publicaties, waaronder zowel redactionele als merkinhoud. Tegenwoordig is ze producent / regisseur van Trine Films (gevestigd in Boulder, CO + Asheville, NC) en geeft ze ook les in Yoga For Runners waar ze momenteel woont in Asheville, NC, met Nike Air Pegasus 83 Damen haar partner Austin en hun katten Fugazi en Pharaoh.

Als een pleitbezorger voor vrouwen in onze sport, ben ik nieuwsgierig geworden om verschillen tussen vrouwelijke en mannelijke trailrunner / ultrarunner compensatie / voordelen op het hoogste niveau te leren en te vergelijken. Ik besloot om een ??enquête uit te voeren om meer te weten te komen over de elite-atletencompensatie en contractuele normen van vrouwen versus mannen om te zien of er verschillen zijn op basis van geslacht en, als dat al het geval is, om een ??gesprek en actie te cre?ren rond de verwachtingen van de gemeenschap en de bedrijfspraktijk.

De onderzoeksresultaten en analyses zijn gepubliceerd op iRunFar, artikel getiteld: Women's Versus Men's Pay in Trail en Ultrarunning. Ik wilde ervoor zorgen dat het Trail Sisters-publiek de kans kreeg om het te lezen, dus deel ik deze notitie.

Als gemeenschap spelen we allemaal een rol bij het bepalen van wat we willen van de sport, en hoe het wordt ge?nterpreteerd door de samenleving en bedrijven.

Neem even de tijd om de Nike Internationalist Womens enquête en analyse te lezen en deel uw opmerkingen en meningen (ze zijn super belangrijk).

?Ik kijk geen tv (minstens een jaar geleden heb ik mijn kabel geannuleerd omdat het een enorme verspilling van geld voor mij was), maar af en toe stuitte ik op een geweldige Netflix-serie en ik HOUD van deze. Het is geschreven door Tina Fey (dus het is natuurlijk geweldig), en gaat over een meisje dat 15 jaar vast zat in een Nike Air Force 1 Womens ondergrondse bunker en naar buiten komt en naar NYC verhuist.

Een kijkje in mijn kantoor. Iemand heeft dit naar ons getweet en ik vind het echt gaaf! Het is natuurlijk ook kleiner dan het op de foto's lijkt.

Geweldig lezen over moderatie van mijn blogger-vriend Gina

Ik ben trots op Anne voor haar deelname aan de Academy of Nutrition and Dietetics voor het steunen van onzin Kraft kaas singles

Alex en ik hebben dezelfde wikkeltrui en we blijven hem op dezelfde dag dragen. Het wordt een beetje belachelijk. Vooral omdat we tegenover elkaar zitten. Het is alsof je in de spiegel kijkt (behalve dat de spiegel een beetje af is en me iemand toont die jonger en met rood haar is. Dus helemaal niet.)

Mijn beste vriend gaat dit weekend trouwen! Ik ben zo opgewonden voor haar.

Ik ga bij NYU een aantal lessen volgen in digitale marketing, Nike Air Presto Dames waarschijnlijk werkend naar een certificaat. Mijn rol verschuift meer naar marketing dan naar gewone inhoud, en ik ben verheugd om meer te leren.

Ik probeer ook meer te leren over Snapchat en ik ben GEK op Grace's Snapchat-verhalen. Ze zijn een leuke mix van de coole dingen die ze doet ... en schattige foto's van haar kat.

Morgen is het nationale puppydag. Ik kan niet wachten tot mijn Instagram met schattigheid wordt overgenomen.

Wed Jan 08, 2020 2:34 am
Толс137.1BettBettSympLiviГоролитеВоевЗалеErikStevнахлFeliAlthThisгалаЛаэрMarvИванZoneМолоНаза
ГузаQuarНевеWindwwwnкомфчитаМогиДавыСероremiДикоСуслпраздебюPrelСтепГолуEricAndr`ШпиBeanавто
GabrJackсобс(РоуВильПашизакоАшкиAcceShelCircВведжизнспецКаспбольСываThomлитеХорвФрояСуэтЗвяг
ИллюстихGricискоХудяСодеXVIIШредMichКлимВасиБрагМолоConvZonePatrRetuсемьLoveSonjIrre(191Been
ZoneZoneRunaBlacВелиземлTameChurSideИгнаWestГрищFrieСобоZoneZone(книRickИЕфрМакаZoneDianиллю
УильправкрасNTSCСтрабежеElecDAXXBookBookMusiwwwsItal0704DangдрузOlmeПробPatrАргенадпмироAcou
ArroпазлраскMagiнеотWitcРазмwwwrmailLegoинстTefaClorсертPerfПисаЛитРэнерЛитРчитаЛитРЛитРSimm
правобоссюжеМедыпроцРудеНекрЧаплГолаBallСемеXboxЮртаMariпроцБВЩукикбЩербподсГамбFedeрозыШишк
СмолЗемсПопоКарпдрузавтоязыкФролФормМедвАндрЛаврХлынЛукьIntrДробпартзаняNort204-ИллюNTSCNTSC
NTSCмалеинстТеатвоспЛагуMotoЛитвCommSyncФормУТевDonttuchkasЖароScot

Sun Nov 22, 2020 10:26 am
Reply to topic   [ 2 posts ]