De meeste spikes, zoals raceflats, zijn neutrale schoenen met weinig extra ondersteuning voor over- of onder-pronatie. Dit is prima, zolang je lichaam de kans krijgt zich aan te passen aan de schoen. Ik raad je
Nike Air Max 1 Donna aan naar een plaatselijke hardloopschoenwinkel te gaan of contact op te nemen met iemand die je online vertrouwt om een ??goed paar te vinden voor jouw individuele behoeften, race-afstanden en waarschijnlijke terreinomstandigheden.
Wanneer je je eerste paar spikes koopt, is de beste manier om ze in te breken door een paar eenvoudige, korte loopjes in het schoeisel te doen om je lichaam aan goede voetpositie te herinneren, je kuiten, achillespees en voeten aan hun specifieke conditie te onderwerpen buitenzool en om te beoordelen hoe uw lichaam op deze extra spierbelasting reageert.
Vergeet niet dat wat pijn een goede zaak is. Onze spieren moeten een beetje pijnlijk worden om zich aan te passen en sterker te worden, maar besteden speciale aandacht aan ongebruikelijke pijn of beklemming die een verwonding kan voorkomen.
Ik raad aan
Nike Air Max Command Mens om elke week een paar van je gemakkelijke runs te eindigen in je spikes op een zachte ondergrond (een atletiekbaan voor atletiekers, een grasveld voor langlaufers), bij voorkeur zonder de daadwerkelijke spikes in de schoenen gestoken voor de eerste van deze uitstapjes . Begin met de laatste 10% van uw normale hardloopafstand / tijd in spikes en bouw geleidelijk op tot 25% in de loop van twee-drie weken.
Nadat deze inleidende periode is voltooid, neemt u de volgende twee tot drie weken door vormoefeningen en stappen in uw nieuwe spikes te maken, opnieuw op een zachte ondergrond, afhankelijk van uw behoeften en lokale beschikbaarheid. Plaats op dit punt een passende lengte-punt in uw schoenen indien van toepassing; houd er rekening mee dat er "spikeless" modellen beschikbaar zijn vanaf het eerste artikel in deze serie die even effectief
Nike Air Max Command Mujer kunnen zijn.
Voltooi één-drie sets van de volgende oefeningen van meer dan 50 meter na een gemakkelijke run of na een grondige aerobe opwarming: hoge knie?n, staartschoppen, snelle voeten (hardlopen met de snelste trapfrequentie die je kunt verzamelen), run met rechte benen (ren naar voren met uitgestrekte benen, maar probeer toch midden op de grond te landen bij grondcontact), kracht overslaan (vooruit springen met een overdreven knie-aandrijving voor hoogte), karaoke en achteruit rennen.
Wissel deze oefeningen af ??of volg ze met een sessie van 6-10x 100m Strides op 5K-Mile Race Pace met een focus op goede vorm.
Mijn middelbare schoolvriend Steph deed ook de race, en ze heeft behoorlijk wat tris gedaan, dus ze was een geweldige kalmerende kracht voor de race. Ze herinnerde ons eraan dat we aan het zwemmen waren in een meer
Nike Air Max 270 Womens van de countryclub (dus waarschijnlijk niet te veel enge kruipers en behoorlijk schoon), en ze zei dat we ons zoveel mogelijk moesten concentreren op uitademen als we nerveus werden.
GOED, WEET JE WAT? Dit is allemaal gelukt! (Samen met de vele zwemtips die jullie allemaal hebben doorgegeven - ik ga binnenkort een bericht samenstellen om alle tips te delen!)
We begonnen binnen te komen en ik bevroor
Nike Air Pegasus 83 Damen weer helemaal. (Zie de persoon achterin in het rood ??? Dat ben ik.) Nogmaals, ik overwoog om te ontsnappen terwijl ik iedereen voor me uit liet gaan. Ik kon Jen en Shannon gewoon met mijn moeder bekijken. Het zou goed zijn. Maar toen besloot ik om het gewoon zo langzaam te nemen als nodig was. Ik liet nog meer mensen voor me uitkomen, kalmeerde mijn ademhaling een beetje meer en begon te zwemmen - met mijn hoofd uit het water. Ik herinnerde me dat ik vorige week mijn hoofd in het water had gestoken, dus ik besloot te wachten tot ik me comfortabel voelde zwemmen om dat te doen. Na een minuut of twee voelde dat comfortabel aan, en ik stak mijn hoofd erin ... en het was prima.
Ik herinner me dat ik opkeek, de eerste boei zag en gewoon dacht: "Oh, oké. Daar is de boei. " Nee OMG ER IS DE BOEI. HET IS ZO VER. Ik draaide het om,
Nike Air Pegasus 83 Femme herinnerde Victoria's tip voor mij op Twitter om breed te worden om de massa mensen bij de bocht te vermijden. Toen ze me dat vertelde, dacht ik oorspronkelijk: "Hé, als ik kalm genoeg ben om zelfs maar te denken breed te zwemmen, zal dat een wonder zijn."
EN IK WAS ECHT GENOEG. Ik zwom een ??beetje breed en dan ingeschakeld (inschakelen is relatief ten opzichte van eerdere staten van paniek) naar de tweede boei. Ik sloeg niet terug en raakte niet in paniek hoe ver het was. Ik peddelde een paar seconden toen ik moe werd, maar ging toen snel weer terug naar de normale freestyle. Voordat ik het wist, was ik bij de tweede boei.